|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
architect of life
|
![]()
Mijn tante had het hier vandaag over. Kan het dat je na een woelige (moeilijke) periode plots getroffen wordt door vermoeidheid?
Slapen van het ontbijt tot het middageten, dan even op zijn en vervolgens weer slapen tot het avondeten en dan 's nachts ook nog kunnen slapen?
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Ik kan het in iedergeval niet
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
maar met slapen ben je er dan niet. je moet echt wat leuks gaan doen of in elk geval iets waarvan je merkt dat je ervan opknapt. vergelijk het met een accu Positive dingen laden je op en negatieve dingen kosten (extra) energie. overigens meditatie en reiki kunnen je uit deze negatieve spiraal halen als je het niet "zomaar" zelf kan. als je zo veel blijft slapen en niks onderneemt wordt je accu alleen maar leger overigens kan je je in zo'n geval weldegelijk ook lichamelijk moe voelen. Laatst aangepast door AriesNL : 10 May 2006 om 19:13 |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Helemaal mee eens
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
architect of life
|
![]()
Als ik geslapen heb, dan voel ik me toch een paar uur wakker. Dus slapen lijkt echt wel te helpen.
Nujah, maar even mijn bloedonderzoek afwachten ![]()
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Hey,
Wat jij hier zegt, herken ik wel. Je hebt voor een deel ook wel gelijk dat slapen helpt, maar niet alleen dat. Dan zit iets je dwars of iets wat je niet kunt verwerken. Het beste is om er over te praten, want anders wordt je moeheid alleen maar erger. Je hoeft niet gelijk naar een psycholoog of dergelijke, praten met een vriend of vriendin helpt ook. Je zult merken dat je vermoeidheid langzamerhand over gaat. Veel sterkte! |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Labiel dus. |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
aber, warum?