|
WK Voetbal 2006 Alles wat met het WK te maken heeft! Wie wordt Wereldkampioen? Hoever komt Nederland? Praat er hier over :) |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik begrijp de keuze van van basten niet wat betreft babel, daar had ie beter castelen mee kunnen nemen. En de keuze om Huntelaar thuis te laten is heel begrijpelijk. VoH ging in ieder geval mee, de keuze was tussen v Nistelrooy en KJH en dan is de keuze zeer logisch. Daarnaast is het ook ter bescherming van KJH zelf, daar zou nu zoveel van worden verwacht, en als ie op dit moment het niet waar zou maken, zou ie al gekraakt zijn voordat zijn carriere uberhaupt is begonnen.
|
![]() |
#2 | |
Lid
|
![]() Citaat:
en wat arthur zei, nigel de jong kan op verschillende plaatsen terecht. hij is misschien niet helemaal fit, maar dat zijn vdv en kromkamp ook niet. jaliens is overbodig, ik beschouw kromkamp als eerste rechtsback en een tweede is niet nodig, want dat kan worden ingevuld door heitinga, bouhlarouz en (in mijn selectie dan) nigel de jong
![]() |
#3 |
Super Lid
|
![]()
Die keuze van Jaliens snap ik ook niet. Had ik liever gehad dat hij KJH mee had genomen als stand-in voor RvN. Nu zal Kuyt de stand-in zijn en (ondanks dat het een uitstekende speler is) die is niet vergelijken met een type als RvN en KJH. Harde werker, goede voetballer en nuttige teamspeler (en daarom terecht bij de selectie), maar als stand-in van RvN sta ik eerlijk gezegd niet te springen. Net zoals ik niet sta te springen voor hem als rechtsbuiten en het jammer vind dat ze dan niet iig óók Castelen meenemen.
|
![]() |