|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
hoi hoi ik ben zelf best fanatiek aan eht zoeken geweest en heb best wat liedjes gevonden maar ik ben ook nog naar van alles op zoek zoals
-Every breath you take (Sting and Police) -Mama mia (ABBA) -don't Judge (Rebecca Lavelle) -did i tell you (rebecca lavelle) -my heart is like a river (rebecca Lavelle) -Everything I do (Bryan Adams) -Heaven (Bryan Adams) -Het is een nacht (Guus Meeuwis) -Per spoor (Guus Meeuwis) -Titanic (Celine Dion) -Killing me softly (The Fugees) -het donderd en het bliksemt (guus meeuwis) en nog wat andere kunnen jullie mij er aan helpen? als iemand nog liedjes zoekt kan die ook bij mij aankloppen hoor ![]() graag naar dit adress sturen en ook verzoeken er na tuboma@msn.com pm'metjes mogen ook hoor Laatst aangepast door chrmdfreak : 25 May 2006 om 22:13 |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Hey,
zou iemand mij voor piano Marco Borsato - Margherita en Marco Borsato - Waarom Nou Jij? kunnen sturen... en dan naar: carla_elzinga@hotmail.com alvast héél erg bedankt ( : |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Hoi hoi!
Ik ben op zoek naar de bladmuziek van Chiquitita van Abba (of Mamma Mia).. ik heb al de websites afgezocht die jullie hebben gegeven, maar ik krijg de pagina's niet geopend. Kan iemand me helpen en de bladmuziek naar me sturen? Mijn email is: patricia_van_beurden@hotmail.com Bedankt!!! |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
heey,
ik heb van een vriendin een keer een site gekregen met best veel bladmuziek erop www.tapartoche.com ![]() |
![]() |
![]() |