|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Whooohooo
|
1 Meliss, ken ze beiden niet zo goed
2 L_angeldc, allebei leuk, maar ik moet toch kiezen 3 niemand, zie uitleg hierboven 4 JennyMindTricks, lijkt me erg aardig 5 biffyclyro, biffy is stoerrr 6 Sander0201 - lijkt me een aardige gozer 7 bruggi, hele leuke meid 8 Bird Of Prey, lijkt me wel ok
|
|
|
#2 |
|
Stondvettekakkershierzo
|
1 Meliss - omdat nw in zo'n shirt liep op de MF
2 Raspberry - omdat Frans Stoffert haar coole bijnaam is 3 niemand - Omdat ik niet kan kiezen, dus kies ik niemand 4 Kolkie - anders hadden we geen basjemans op het forum 5 xlizzx - die wilde nachten 6 Sander0201 - Omdat ik t id heb dat hij arie is 7 bruggi - sportforumster 8 Bird Of Prey - omdat ik niet van boefjes hou
|
|
|
#3 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
ronde 1a 1 Meliss - gewoon een leukere forummer dan NW 2 L_angeldc - al eens een vluchtige ontmoeting gehad in Eindhoven en raspberry ken ik helemaal niet 3 niemand - Sedes komt bijna niet meer en niemand is gewoon een prima vent! 4 Kolkie - Goede vriend dus dat is logisch 5 xlizzx - Vind ik persoonlijk een leukere meid dan biffy, alhoewel daar helemaal niks mis mee is hoor .6 Sander0201 - goede kerel, krijg daar meer hoogte van dan chalyken 7 bruggi - erg moeilijke keuze dit! Ik ken bruggi echter al wat langer, dus vandaar de keuze. 8 Saduf - nieuwe colega en lijkt me wel een schappelijke kerel. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Super Lid
|
1 Meliss Lijkt me een leuke meid
2 L_angeldc Omdat we zo vaak de slappe lach hebben ![]() 3 niemand M'n moeder vindt je zo leuk 4 JennyMindTricks Lekker wijfff 5 biffyclyro Chickie! 6 chalyken Omdat ik je haar zo leuk vind 7 bruggi Zwolle was gezellig 8 Saduf Ienemienemutte gedaan want ik kon niet kiezen
|