|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Lid
|
9 AmbyPur - MrInsane Lief meisje
![]() 10 chica - Alpha Ook een leuk verliefd meisje en met alpha heb ik eigenlijk niks 11 frox - Forza Lieve jongen was leuk in walibi ![]() 12 Bazzemans - Kampie Heeft me nog een lift gegeven ![]() 13 bartje518 - Chrizlybeer lijkt me duidelijk, vriendje ![]() 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah mn boyfriend 15 elvenkindje - 2-D 2 d is nauwlijks meer te vinden. 16 dext0r - ash-hôôle is leukkkkkkkk
|
|
|
#2 |
|
Lid
|
9 AmbyPur - MrInsane; omdat haar nickname te gaaf is.
10 chica - Alpha; omdat hij irl best okee is. 11 frox - Forza; omdat ik niet van vitesse hou. 12 Bazzemans - Kampie; omdat ik appelsientje niet lekker vind en sapmans dus ook niet zo leuk.. ik weet het dus gewoon niet 13 bartje518 - Chrizlybeer; voormalig collega-troll 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah; omdat hij anders geen enkel puntje zal krijgen 15 elvenkindje - 2-D; omdat hij zo lekker emo is 16 dext0r - ash-hôôle; omdat hij alexis bledel ook leuk vindt
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold. Laatst aangepast door Stevie : 31 May 2006 om 22:50 |
|
|
|