|
|||||||
| WK Voetbal 2006 Alles wat met het WK te maken heeft! Wie wordt Wereldkampioen? Hoever komt Nederland? Praat er hier over :) |
Bekijk resultaten enquête: Wie wordt Weltmeister?
|
|||
| Brazilië |
|
4 | 26,67% |
| Zwitserland |
|
0 | 0% |
| Engeland |
|
0 | 0% |
| Zweden |
|
0 | 0% |
| Nederland |
|
6 | 40,00% |
| Argentinië |
|
1 | 6,67% |
| Spanje |
|
0 | 0% |
| Kroatië |
|
0 | 0% |
| Duitsland |
|
1 | 6,67% |
| Frankrijk |
|
0 | 0% |
| Italië |
|
2 | 13,33% |
| Tsjechië |
|
0 | 0% |
| Oekraïne |
|
1 | 6,67% |
| Portugal |
|
0 | 0% |
| Mexico |
|
0 | 0% |
| Stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Stondvettekakkershierzo
|
Brazilie wint.
Als Nederland wint, ga ik zekersteweten naar Mokum. Langs/op de gracht banjeren. Weet van '88 dat ik PVC buizen vol plakte met oranje slierten en over straat rende/fietste.
|
|
#2 |
|
Aachen TSV
|
Brazilië. Zou niet weten wie anders..
Nederland --> Niet goed genoeg, wazige bondscoach Engeland --> Geen spitsen Argentinië --> Niet goed genoeg meer Tsjechië --> Zoals Tijs zegt: over het hoogtepunt heen Spanje --> Geen toernooiploeg Italië --> In de ban van omkoping, wel een kleine kans Frankrijk --> Generatiekloof Duitsland --> Zeker niet goed genoeg, wel thuisvoordeel, maar verdediging is een ramp. Portugal dan? Ook over het hoogtepunt heen denk ik. Kroatië tip ik als outsider Ongeslagen door de groep heen, 2x Zweden ook verslagen..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
|