|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hallo,
Ik weet niet of ik het hier moet plaatsen maar oké Dit is mijn probleem: Ik vind een vrindin van mij wel oké. Zelf een klein beetje leuk. En mijn vriend probeert mijn jaloers te maken..Als ik met haar staat te praten.. Gaat die er tussen staan. En prikt in haar zij. Als ze tegen me aan ligt.. Trekt die haar van me vandaan. Of hij gaat haar aandacht trekken.. Ik vind dit echt storend. Ik baal hier echt van.. Vrienden moeten toch niet jaloers op elkaar zijn? Ze vind het niet echt leuk als hij aan haar zit.. Ze slaat meestal. Want hij prikt in haar zij, Trekt altijd aan haar.. Maar het vervelendste is dat het een goede vriend is van me.. Ik fiets met hem naar school. Zit altijd bij hem in de klas ect. Veel van mijn vrienden vinden hem ook erg irritant worden. Nu is mijn vraag wat moet ik doen? Alvast Bedankt, AmiricanBoy |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
ik zou tegen hem zeggen dat je het niet leuk vindt wat ie doet en dat je het idee hebt dat die vriendin het ook niet leuk vindt. en vooral vragen waarom hij zo doet, misschien heeft hij helemaal niet door dat hij 'irritant' doet..
succes
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
leuke vriend, gewoon niet meer mee omgaan, of er gewoon wat van zeggen.
Ken ook zo iemand die echt een kleuter is als het gaat om aandacht opeisen bij meisjes. In de zij prikken of aan iemand gaan hangen of plotseling vanachter heel close gaan dansen. En als je weet dat een vriendin dat niet prettig vindt dan zeg ik daar zeker wel iets van, heel irritant voor iemand van in de twintig |
![]() |