|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Het gaat hier toch om om je zelfmoord een vlucht of een oplossing vindt? Niet wat mijn problemen zijn..... |
|
![]() |
#2 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
Want nu denk ik namelijk dat je je een beetje aanstelt. Dit beeld valt natuurlijk bij te stellen, maar dan moet ik natuurlijk wel (ongeveer) weten waaorm je meerdere malen zelfmoord hebt willen plegen...
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik heb meerdere malen zelfmoord willen plegen, omdat ik ruim een jaar misbruikt ben. En zag daardoor het leven niet meer zitten. Hij heeft mij daarna met zich mee gesleurd zijn val tegemoet. Genoeg informatie zo?? Of ben ik volgens jou nog steeds een aansteller??? |
|
![]() |
#4 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
Maar goed als t waar is is t natuurlijk wel kut voor je, maar zelfmoord in zo'n geval? Lijkt me nog steeds niet relaxt, dan maak je jezelf dus af om 1 idioot die ongelooflijk lomp heeft lopen doen. Tuurlijk is en blijft het kut voelen. Maar zelfmoord schiet je toch niets mee op? wel dan?
![]() |
#5 | |
Banned
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
aber, warum?
|
![]()
Ik voel me nu beter dan toen ik 15 was hoor. Een depressie is toch niet leeftijdsafhankelijk? Sommige leeftijden zijn er misschien vatbaarder voor.
Jullie kennen niemand van rond de 15 ofzo die depressief is en ik kan er zo 3 noemen. Ik ken niemand van 20 of ouder die depressief is en jullie kunnen er waarschijnlijk zo 5 noemen. Problemen zijn zo groot als dat je jezelf maakt. Dat jullie sommige dingen niet belangrijk vinden hoeft nog niet te zijn dat anderen dat ook niet vinden. Arrogantie van het ouder worden.