Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 21 June 2006, 05:44   #1
RandyJC
Lid

Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard

GA DIE JONGENS NOU NIET HELPEN!!! ze moeten het lekker zelf oplossen ze zijn volgensmij gewoon net begonnen en te lui om er wat aan te doen laat ze zelf lekker googlen of naar een openbare bibliotheek gaan
Oud 22 June 2006, 09:20   #2
Thexa
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door RandyJC
GA DIE JONGENS NOU NIET HELPEN!!! ze moeten het lekker zelf oplossen ze zijn volgensmij gewoon net begonnen en te lui om er wat aan te doen laat ze zelf lekker googlen of naar een openbare bibliotheek gaan
We zijn al ongeveer 4 uur bezig geweest met het googelen en hebben al 2 boeken bij de bibliotheek gehaald... we zitten vast en komen niet meer verder vandaar dit topic

-thexa
  Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2006, 09:25   #3
meis
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door RandyJC
DAT was ik nu ook net aan het denken... Wees niet te lui om zelf iets te doen! Vietnamoorlog is trouwens een enorm enorm interessant onderwerp, dus wees blij dat het daar over gaat.. (ik vond het toch interessant, ik heb na mijn lessen geschiedenis over vietnamoorlog thuis op internet extra info gaan opzoeken.. echt de moeite wat daar allemaal gebeurt is. Maar ik had dan ook wel 90% op geschiedenis in mijn laatste jaar , dus misschien lag het aan mij)
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels