|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#51 | |
...
|
![]() Citaat:
Whaha omg ik wist niet eens dat dit was honey.. Maar misschien op een 1op1meet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
...
|
![]()
ronde 1a
1 Nightwolf - Meliss Heb ik gezien, had ik meer contact mee. 2 L_angeldc - Raspberry Jammer dat ze er niet echt meer is, blijft een lieverd. 3 niemand - Sedes Toffe dude! 4 Kolkie - JennyMindTricks Kolkie is leuker. :hypocrite: 5 biffyclyro - xlizzx Lieve mooie meis.. [lastige keuze] 6 Sander0201 - chalyken Mooie bruno! 7 thali - bruggi Lieve mooie meis.. [lastige keuze] 8 Saduf - Bird Of Prey Heb ik gezien en is een grappige jongen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
1 Nightwolf - Meliss
Nightwolf is gewoon kansloos 2 L_angeldc - Raspberry Zie ik hier meer posten (volgens mij) dus geef ik het voordeel 3 niemand - Sedes geen uitleg nodig 4 Kolkie - JennyMindTricks wel een grappige gast, met zn legopoppetjes ![]() 5 biffyclyro - xlizzx moeilijkste keuze, maar ik moest een keuze maken 6 Sander0201 - chalyken Sander wie? 7 thali - bruggi thali komt altijd een beetje saai over 8 Saduf - Bird Of Prey zit hier volgens mij net zo lang als ik dus maakt het wat makkelijker kiezen |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Medewerker
|
![]() Citaat:
![]() Hoe kom je daar nu weer bij ![]()
![]() |
![]() |
#55 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
ronde 1a 1 Meliss - gewoon een leukere forummer dan NW 2 L_angeldc - al eens een vluchtige ontmoeting gehad in Eindhoven en raspberry ken ik helemaal niet 3 niemand - Sedes komt bijna niet meer en niemand is gewoon een prima vent! 4 Kolkie - Goede vriend dus dat is logisch 5 xlizzx - Vind ik persoonlijk een leukere meid dan biffy, alhoewel daar helemaal niks mis mee is hoor ![]() 6 Sander0201 - goede kerel, krijg daar meer hoogte van dan chalyken 7 bruggi - erg moeilijke keuze dit! Ik ken bruggi echter al wat langer, dus vandaar de keuze. 8 Saduf - nieuwe colega en lijkt me wel een schappelijke kerel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#57 |
Guest
|
![]()
het gaat wel erg lang duren voordat ik dan aan de beurt ben stevie
|
![]() |
![]() |
#58 |
Super Lid
|
![]()
heb geduld mijn zoon
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
...
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Lid
|
![]()
ronde 1a
1 Meliss - omdat ik NW nooit zie en Meliss me wel oke lijkt 2 L_angeldc - omdat ze een heel leuk vriendinnetje is! 3 Sedes - sedes lijkt me een leuk iemand, leuke reacties 4 JennyMindTricks - Ik zie kolkie nooit meer? 5 xlizzx - maar dat was een erg moeilijke, weet eigenlijk niet waarom 6 chalyken - toffe gast denk ik 7 thali - omdat ze er vaker is en het forum levendiger houdt 8 BoP - ik erger me regelmatig aan Saduf
![]() |
#61 |
Lid
|
![]()
wat zullen we doen met ariesnl, nu hij niet meer hier mag komen? laten staan of alsnog vervangen door woudjuh?
![]() |
#62 |
Lid
|
![]()
Vervangen door Woudjuh!
![]()
![]() |
#63 |
Aachen TSV
|
![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
-
|
![]()
ronde 1a
1 Nightwolf - Meliss Die andere komt hier bijna niet meer 2 L_angeldc - Raspberry Vind ik wel een geinig wijfie 3 niemand - Sedes Emilieeee de geksteeee... 4 Kolkie - JennyMindTricks Die andere ken ik niet echt 5 biffyclyro - xlizzx Moeilijke keuze, toch voor biff gegaan, is altijd wel lachen met haar 6 Sander0201 - chalyken Lollige hollander... Hihi 7 thali - bruggi Moeilijke keuze, dan maar voor mn landgenote gestemd ![]() 8 Saduf - Bird Of Prey Doe maar Saduf ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
pudiecat
|
![]()
1 Meliss: omdat nightwolf een jongen is
2 L_angeldc: is een tof wijfie en Raspberry ken ik niet. 3 niemand: omdat hij gewoon lekker is! 4 JennyMindTricks:jennie is gewoon een toffe chick 5 biffyclyro: Moeilijke... Maar biff ken ik beter dus vandaar 6 Sander0201: altijd lachen met hem 7 thali: bruggi zie ik bijna niwt meer... 8 Saduf: omdat ie een mooie mp3-speler heeft
![]() |
#66 |
Lid
|
![]()
1 Nightwolf - Meliss; was moeilijk want meliss ken ik niet echt. maar nw zie ik hier nooit meer.
2 L_angeldc - Raspberry; laura is net iets cooler. 3 niemand - Sedes; sedes ken ik niet en dennie is ![]() 4 Kolkie - JennyMindTricks; haar nicknames zijn leuk 5 biffyclyro - xlizzx; ik ken biffy iets beter 6 Sander0201 - chalyken; aardige gozer volgens mij, maar ik ken ze allebei niet echt. 7 thali - bruggi; omdat ze volgens mij niet zo saai is als men denkt 8 Saduf - Bird Of Prey; lood om oud ijzer, heb voor wat nieuw elan gekozen
![]() |
#67 |
Guest
|
![]()
vanavond de nieuwe ronde !!!
|
![]() |
![]() |
#68 |
Lid
|
![]()
nog een uurtje om te stemmen
![]()
![]() |
#69 |
Super Lid
|
![]()
oe spannend
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Guest
|
![]()
ik hoop toch zo dat ik aan de beurt ben
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Medewerker
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 |
Lid
|
![]()
Ik vind trouwens dat Stevie voor zichzelf opvallend makkelijk geloot heeft...
![]() |
#73 |
Guest
|
![]()
"geloot"
|
![]() |
![]() |
#74 |
Aachen TSV
|
![]()
Valt wel mee toch? Hij had per slot van rekening ook QQQ kunnen treffen..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#76 |
Lid
|
![]()
Uitslag ronde 1a
1 Nightwolf - Meliss 7 - 28 2 L_angeldc - Raspberry 21 - 15 3 niemand - Sedes 26 - 10 4 Kolkie - JennyMindTricks 11 - 25 5 biffyclyro - xlizzx 25 - 11 6 Sander0201 - chalyken 20 - 15 7 thali - bruggi 21 - 15 8 Saduf - Bird Of Prey 16 - 20 geen verrassingen, de uitschakling van miss forum bruggi is natuurlijk een gevoelig verlies voor de battle ![]() ![]() nieuw topic volgt zsm
![]() |
#77 |
Aachen TSV
|
![]()
Tijs maar driftig posts verwijderen. Ik kan ze toch allemaal nalezen
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#79 |
Lid
|
![]()
Ik vind het een slechte zaak dat mensen die uit fatsoen niet op zichzelf stemmen (maar op de tegenstander) in het nadeel zijn tegen onfatsoenlijke mensen die helemaal niet stemmen als ze meedoen.
Hier moet je echt een lijn in trekken, Steve!
![]() |
#80 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#81 |
Lid
|
![]()
pff, dan stem ik in ieder geval niet op kreej-z, scheelt toch weer een stem in mijn nadeel.
![]()
![]() |
#82 |
Lid
|
![]()
je mag idd ook neutraal stemmen
![]()
![]() |
#83 |
Super Lid
|
![]()
ah ja...
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Medewerker
|
![]()
volgende ronde tegen Biffy
![]()
![]() |
#85 |
Guest
|
![]()
monster zege voor meliss
|
![]() |
![]() |
#86 |
Guest
|
![]()
tfoee wat denke jullie ik ben de dopeste al ben ik nieuwe hier ik klaar heel deze site samen met Sagbie
|
![]() |
![]() |
#87 |
Super Lid
|
![]()
Gezellig
![]()
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
KnikkerOog!
|
![]()
biffyclyro
Kolkie - omdat ik hem zo grappig vond op de meeting ( ![]() ![]() Tyskie Kolkie; gewoon mooie, simpele gast (zker relax ![]() ![]() Kampie Kolkie - LEGO (en bekende van mijn concurrent) (Lego??? ![]() Forza Kolkie - Lego master! en de meeting was lachen (FORZA!!! IK ZIE JE SNEL WEEEEEERRRR) 3rd boetah Kolkie - anders hadden we geen basjemans op het forum (Basjemans niet maar Bazzzemans was wel eerder ![]() Alpha Kolkie ... LEGO (Alweer LEGO ![]() joeyB Kolkie - JennyMindTricks ( ja ze beloofde haar tieten te zien als ik op haar stemde.) ( OVERLOPER!!!! HAHAHA) Kwak Kolkie: Omdat ie nog 10 euro van me zou krijgen ( Je hebt me smsje gehad als het goed is !!!! ![]() ![]() thali Kolkie: Mijn eerste reactie was: COTN , maar met Kolkie heb ik volgens sommigen al een "relatie"-verleden ;p (Achjah!!!! zal wel ![]() ![]() Maarjah!!!! IEDEREEN BEDANKT VOOR DE STEM!!!! ben al een tijdje niet meer geweest!!! maarjah.. IK ZEG HIER TOCH FF WAT OP ![]() ![]() ![]()