|
Films, Tv en Radio Praat hier over jouw favoriete films, de nieuwste tv-series en de leukste radio-programma's! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
ik ga dit ff vet uppen maarja schijt aan. een topic is als deze is altijd actueel.
ik ga hier een lijstje bijhouden van mensen waar ik een hekel aan heb. ik had al: harmke pijpers, prem radhakishun, bart chabot. ik wil toevoegen: robert jensen, chazia mourali, ron boszhard, carlo boszhard, fillemon wesselink, patty brard, sylvana simons, pierre wind, sara kroos, mart smeets, tooske breugem, hans kraaij jr., frits barend/henk van dorp/jan mulder, jan joost van gangelen, frits spits, rudolph van veen, humberto tan, ron brandsteder, ivo niehe.
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
prem radhakishun, robert jensen, chazia mourali, ron boszhard, carlo boszhard, patty brard, sylvana simons, sara kroos, mart smeets, tooske breugem, hans kraaij jr., frits barend/henk van dorp/jan mulder, jan joost van gangelen, frits spits, rudolph van veen, ron brandsteder.
Ik jat even Stevie z'n lijst. |
![]() |
![]() |
#5 |
Aachen TSV
|
![]()
Jack 'oude jongens krentenbrood' van Gelderder trek ik echt niet.
![]() Commentaar overbodig: ![]() Buitengewoon vervelende over-zelfverzekerde vent: ![]() Linda 'leuk dat u er bent, dan kunt u mij eens in het echt zien' de Mol.. ![]() Zijn er 4 die me zonder na te denken even te binnen schieten, maar er zijn er meer, echt veeeel meer..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |