|
|||||||
| Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 | |
|
Guest
|
Hallo, ik ben hopeloos op zoek naar de bladmuziek van 2 liedjes
misschien kan jij me helpen, het zou zijn: "Altijd heb ik je lief" van clouseau "Out here on my own" van irene cara uit de musical film "Fame" laat me aub iets weten als je me kan helpen. Citaat:
|
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
Ik wil de akkoorden wel voor je uitzoeken, echter niet de drumsectie e.d. maar dat kan de evt. bezetting die er misschien aanwezig zal zijn wel uitzoeken via audio toch?
Stuur mij maar een mailtje met de nummers naar jamielblokzijl@yahoo.com
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
hallo,
Wie kan mij helpen aan de bladmuziek van het nummer van Do of Brian Adams "Heaven". Graag voor saxofoon of piano. Alvast heeeel erg bedankt Clautijn@hotmail.com |
|
|
|
#4 | |
|
Guest
|
Citaat:
Hoi, ik wil graag het partituur van unfaithfulvan rihanna. Kan je het naar mij sturen?? Groetjes elenake1 PS: stuur naar elrotoan@skynet.be |
|
|
|
|
#5 | |
|
Guest
|
Citaat:
ik ben namelijk ook hard op zoek naar het bladmuziek van dit nummer maar kan het maar niet vinden dus hoopte dat jij mij misschien zou kunnen helpen heb het namelijk al voor dinsdag 30 januari nodig. groetjes cynthia cja.last@hotmail.com |
|
|
|
|
#6 |
|
Lid
|
Voor alle bladmuziek requests die naar sheetmusic_wim@hotmail.com zijn gestuurd, moet je nog 1 a 2 weken wachten.
(Geen internet) Groeten, Wim |
|
|
|