|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Ik wil nu alvast vertellen dat dit een lang verhaal wordt en ik hoop dat iemand de moeite wil nemen het te lezen.
Op dit moment heb ik een relatie van 3.5 jaar, zij 17 en ik 20. We waren op elk gebied de eerste voor elkaar en het is/was een perfecte relatie, met alleen een zware dip vorig jaar. Die dip kwam met de scheiding van dr ouders....ze had het zwaar en kon goed praten met een collega, die haar trouwens meerde malen had proberen te versieren, zoenen enz. Het is toen een een maandje uitgeweest , maar we zijn weer bij elkaar gekomen en alles was weer goed. Er is trouwens niets gebeurd tussen haar en dr collega. Een aantal weken geleden zat in een erg drukke periode met school/stage en pompte niet alle liefde en aandacht in de relatie. Hierover hebben mijn vriendin en ik over gepraat en ik wist zeker dat we hier boven op zouden komen. In die tijd leerde ze een jongen kennen, iemand die mensen op straat aanspreekt en lidmaatschappen voor een cd/boekenclub probeerd te verkopen, maar dit terzijde. Na 2 keer aangesproken te zijn door hem, hebben ze email en telefoonnummers utgewisseld. Ze waren elke avond aan het cammen/bellen en sms'ten veel. Het sms'en kan ik begrijpen, maar over het cammen en bellen had ik mijn twijfels. Dit heb ik aangegeven en na veel praten kon ze pas begrijpen hoe moeilijk dit voor me was. Ze zegt dat ze niet meer elke avond camt/msn't en belt en ik geloof haar. Tot op heden ging het goed en volgens mijn gevoel steeds beter, tot afgelopen zaterdag. Ik bracht haar op de fiets naar het werk en ze zei dat het gevoel van haar kant minder werd. Zeg maar dezelfde situatie waar ik eerder in zat. Dit kwam vooral door de klotensituatie waar ze nu inzit, geen contact vader, puperende gescheiden moeder en opa en oma die vaag en dom doen. Ik kan goed begrijpen dat dit veel vergt van haar. Ondertussen heeft ze nog contact met die jongen...ik lees sms'jes dat hij veel aan dr moet denken en er geen meisjes zijn zoals haar, hoe mooi ze is enz. Ze zegt dat hij op een andere manier om dr geeft en niet verliefd op dr is. Ik ben gewoon bang dat het dezelfde kant opgaat als vorig jaar, veel aandacht van iemand anders enz. Ik heb dr net nog over de msn gesproken en ik vertelde dat het voor mij niet langer gaat op deze manier...Ik wil haar absoluut niet kwijt en hou ontzettend veel van dr. Ik vertelde dat ik erg zat met het soort contact met die jongen en heb gevraagd goed na te denken waarvoor ze moet gaan. De relatie van 3.5 jaar of het contact met de jongen verminderen. Ik beperk haar absoluut niet in dr vrijheid, maar voor mij is het erg moeilijk op dit moment. Ze vind het zelf ook erg moeilijk en kan zo niet zeggen waarvoor te gaan. Alleen deze twijfel aan haar kan maakt het al zo moeilijk. Ik ben van plan deze keer voor mezelf te kiezen, niet weer in de klotenperiode te komen van vorig jaar. Toen erg ziek geweest, afgevallen...extreem liefdesverdriet dus.. Nog een probleem is dat ik 3.5 jaar mijn vriendengroep heb verlaten. Deze groep raakte aan de hard-drugs en zijn in de goot beland. Toen ben ik dus alleen op gaan trekken met haar vrienden....ik bne dus bang dat ik alles kwijt raak....Ik heb veel overige kennissen maar niet zoals de groep. Mijn enige vraag van jullie is advies...het zou geweldig zijn. Alvast bedankt |
![]() |
![]() |