Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Kunst
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Kunst Leuke cabaretier gezien? Of spannende expositie in een museum? Schrijf je recensie hier! Mooi verhaal, gedicht of kunstig plaatje? Deel het hier met anderen!

Antwoord

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 4 July 2006, 21:12   #1
Keira
Guest

Standaard

*zucht*

Waar gaat het toch heen met de wereld...?!
Misschien een leuk ideetje voor een verhaal, al denk ik niet dat het te beschrijven is in 2000 woorden. Dus dan maar wat anders.

Misschien kunnen we het nu gezellig houden, we doen het gewoon allemaal op onze eigen manier en dan zien we wel wat er komt.
Dus geen gemopper meer hè!
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2006, 22:32   #2
Watershyne
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Keira
*zucht*

Waar gaat het toch heen met de wereld...?!
Misschien een leuk ideetje voor een verhaal, al denk ik niet dat het te beschrijven is in 2000 woorden. Dus dan maar wat anders.

Misschien kunnen we het nu gezellig houden, we doen het gewoon allemaal op onze eigen manier en dan zien we wel wat er komt.
Dus geen gemopper meer hè!
Eigen manier ben ik het niet mee eens. Je moet consequent zijn...
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2006, 15:09   #3
DeIdioot
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Watershyne
...ben ik het niet mee eens...
Zo mag ik het horen, Watershyne!

Citaat:
Origineel gepost door Impressions
Hihi, gelukkig ga je ook op de eerste zin in
Wel, als je er dan toch achter vraagt...

Ik wil niet zeggen dat je alleen goed kan schrijven als je literaire werken leest (al zullen het eerder uitzonderingen zijn op de regel; lezen blijft de beste leerschool voor het schrijven, samen met het schrijven zelf, natuurlijk.), maar ik denk dat ik als ik op zoek ben naar een voorbeeld om mijn punt duidelijk te maken, best wel een boek mag namedroppen waarvan ik vermoed dat, gezien het de Jonge Gouden Uil heeft gewonnen en wij het op school moesten lezen, het toch al door meerdere jongeren gelezen is...

Forumbaas AMF, ik ben verzot op oude koeien en zou dus graag wel eens willen weten wat jij, overdrijf-politie van de schrijfwedstrijd, vindt van onderstaande uitspraak:

"Bij mij word je er [het maken van spellingsfouten,red.] echter wel keihard op afgerekend."

...gewoon om te weten hoe hard IK aan het overdrijven was...
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels