Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Gezondheid & Lifestyle
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven.

Antwoord

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 7 July 2006, 12:55   #1
emilytj
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Sander0201
Sex, drugs en rock-and-roll
da zit er wel in
  Met citaat antwoorden
Oud 7 July 2006, 13:44   #2
Jamiel
Guest

Standaard

en dan heb je het een jaar of twee kunnen verbergen, vergeet je het een keer totdat je vader het ziet en dan ?

" goh, ik wist niet dat je een navelpiercing had. Wanneer heb je die laten zetten? Twee jaar geleden? Waarom heb je dat niet gezegd? "

en dan word hij alsnog kwaad , maar ohoh je hebt je piercing niet de moeite waard meid, ik zou beter even wachten daarmee
  Met citaat antwoorden
Oud 7 July 2006, 13:51   #3
emilytj
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Jamiel
en dan heb je het een jaar of twee kunnen verbergen, vergeet je het een keer totdat je vader het ziet en dan ?

" goh, ik wist niet dat je een navelpiercing had. Wanneer heb je die laten zetten? Twee jaar geleden? Waarom heb je dat niet gezegd? "

en dan word hij alsnog kwaad , maar ohoh je hebt je piercing niet de moeite waard meid, ik zou beter even wachten daarmee
nee toch niet hoor... Maar als hij het ontdekt ga ik gewoon zeggen dat ik het gekregen heb voor mijn verjaardag van een vriendin!!! En dan als hij het ontdekt eeh ali dedaaaaaaaaaaa
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels