|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | ||
krrraak
|
![]()
Bedankt voor luisteren ende commentaar, beide
![]() Citaat:
We zijn inderdaad een vrij rustige band, al zijn de nieuwe nummers denk ik wel wat "dwingender". Maargoed, daar heeft natuurlijk niemand wat aan zolang ze niet zijn opgenomen ![]() Citaat:
En over een connectie met het Requiem for a Dream thema zal ik natuurlijk niet klagen ![]()
![]() |
![]() |
#2 |
The Consultant
|
![]()
als ik er naar luister heeft t niet echt veel weg van de Sparowes. Sparowes klinken denk ik toch wat dwingender.
de trompet doet me vooral veel denken aan We vs Death en het blijft ook een beetje aan de rustige kant. niet zo explosief als een Mono of Yndi Halda. t zit een beetje tussen Grails, We vs Death en Sweek *minus viool en cello*. t klinkt evengoed niet slecht. ben wel benieuwd naar de rest van jullie spul. en aangezien jullie uit de regio Amsterdam komen zal ik jullie wrsch wel eens zien als jullie hier in de buurt spelen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
krrraak
|
![]()
ik zal het hier wel laten weten als we weer optreden
![]()
![]() |
#4 | |
krrraak
|
![]()
beloofd is beloofd..
Citaat:
Tevens wordt er gekeken naar de mogelijkheid om een klein post-rock festivalletje in Utrecht te organiseren. Maar zulks is nog zeer ver weg en niet ver gevorderd, dus jullie hebben niets gehoord.
![]() |