|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Qua voetbal was het helemaal niets, maar ik denk dat Italie wel de verdiende winnaar is over het hele toernooi gezien. Niet spraakmakend, maar het team stond stevig en dat was voldoende.
![]() |
![]() |
#2 |
Aachen TSV
|
![]()
Je kunt je nu gaan afvragen wat Nederland hier had kunnen bereiken wanneer er een fatsoenlijke bondscoach had gestaan die erkende spelers als Davids en Van Bommel belangrijk had gemaakt.. Dat was bijna een garantie geweest voor een finaleplek, maarja.. Van basten moest zo nodig zijn vriendjes beschermen.. Gemiste kans!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Tuurlijk ben ik het met je eens of sommige spelers wel mee moesten naar het WK, maarja das bij elk elftal wel gebeurd dat er door het publiek sommige spelers bij werd getwijfeld. |
|
![]() |
![]() |
#4 | ||
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Het lag echt wel aan de selectie, die ontbeerde gewoon een middenveld. Van Bommel is wel een goede speler, maar werd verkeerd gebruikt. En verder hadden we er alleen maar lichtgewichten en (te) oude spelers staan. Dat is gewoon een blunder geweest van deze bondscoach en dat gezwets dat het maar een voorbereiding was op 2008 slaat helemaal alles ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld Matthijsen uit de basis houden en Boulahrouz laten spelen want die was gewoon ijzersterk. |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
Ik verwacht overigens dat we nooit zullen weten wat Materazzi gezegd heeft. Die zal het toch ontkennen (wat logisch is, zou ik ook doen want het zal wel weinig fraais geweest zijn)
|
![]() |
![]() |