|
Kunst Leuke cabaretier gezien? Of spannende expositie in een museum? Schrijf je recensie hier! Mooi verhaal, gedicht of kunstig plaatje? Deel het hier met anderen! |
Bekijk resultaten enquête: Wie is de winnaar in de categorie proza? | |||
Het rugzakje |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 | 60,00% |
Naamloze inzending |
1 | 20,00% |
De brief op de keukentafel |
1 | 20,00% |
De verandering |
0 | 0% |
Groene ogen |
0 | 0% |
Stemmers: 5. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
Het Rugzakje
Een mooi verhaal! Heel boeiend geschreven ook ![]() Naamloze inzending Dit vind ik een mooi stukje. Ik kan me hier erg mee identificeren, zeker omdat ik het einde anders opvat dan bijvoorbeeld AmbyPur (Maar hij eindigt een beetje raar vind ik, en ehm.. irrealistisch, vooral door het 'wij beschermen nu samen de wereldbevolking') Ik heb er namelijk meer het idee bij dat de zelfmoordpoging uiteindelijk niet is gelukt, en dat ze tot dusverre verdoofd is dat ze niet door heeft dat ze nog leeft. Iets in die geest iig, ik kan het niet ideaal uitleggen. Brief op de keukentafel Ik vind het wel een leuk verhaal. Het is heel mooi verteld, maar zoals al gezegd: een beetje zoetsappig ![]() De verandering Ik vind dit verhaal te kinderachtig. Daardoor kon het me ook niet echt boeien, helaas.. Misschien eens proberen met menselijke karakters? ![]() Groene ogen Ik ben het volledig met DeIdioot eens. Mijn stem gaat naar de naamloze inzending ![]() |
![]() |