Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 26 July 2006, 21:20   #16
Jamiel
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Mieketjeuh
het punt van mij is: als je nix voor die ander persoon voelt, is die seks/zoenen niet intiem waardoor je dat gevoel ook niet hoeft te delen en al dat romantisch gedoe. ik heb m'n vriend bedrogen (ik was dronken, had m'n vriend 2 weken niet gezien, was op vakantie, bla bla bla) maar achteraf wilde ik geen msn van die jongen, geen gsm nr, geen adres, gewoon nix. OMDAT ik nix voelde voor die persoon en nix deelde met hem en nix wou met hem.
en dat heb je je vriend ook uitgelegd en dat vond hij prima?
Heel spannend hoor , met een ander iets doen wat je met je partner bijvoorbeeld niet zou kunnen uitproberen...

Citaat:
ik vind bedriegen meer het mentale (de gedachten) dan het fysieke (zoenen, seks hebben, aanraken,...)!! dus als een jongen heel de tijd over een ander meisje droomt enzo dan vind ik dat véél erger dan hij eens met een ander kust
stel je bent superverliefd op je vriend, je houdt van hem, hebt het idee dat je je hele leven met hem wilt delen. Hij heeft het een keer verpest door te gaan zoenen - en meer - met een andere meid.
Iets wat jullie altijd met elkaar deelden, geeft hij over op een ander persoon, plus de spannende dingen die hij nooit met jou zou doen en ze hebben van het lichamelijke ontzettend genoten. Het zou dus eigenlijk heel leuk voor jou moeten zijn als het jou niks uit zou maken.

Citaat:
wat de meesten hier bedriegen noemen "1 keer zoenen met een ander en het is voor mij gedaan" vind ik gewoon hypocriet en onvolwassen. je mooie leven samen weggooien voor 1 foutje? waarom hem dan niet meteen dumpen als hij het verkeerde soort brood van bij de bakker meebrengt.
wat een vergelijking!!Een keer is voor mij genoeg om te weten dat hij ertoe in staat is om het vaker te doen. Het hele vertrouwens zou geschonden zijn.

Citaat:
pff... waar gaan we naartoe!! wees wat verdraagzamer en minder jaloers
" Hey schat, hoe was jouw weekend ? "
" oh met 4 meiden wezen zoenen en met 1 meid naar bed geweest. "
" och, zolang het maar lichamelijk was... "

Met citaat antwoorden

Berichting Regels