Citaat:
Origineel gepost door Tyskie
Worden de resultaten hier van nog bekend gemaakt, want tot nu toe gaat het alleen maar achteruit.
Saduf toont keer op keer aan totaal ongeschikt te zijn.
Karima is zelden aanwezig door een gebrek aan internettoegang.
De overige staffleden zie ik -uitzonderingen daargelaten- ook nauwelijks pogingen wagen om het forum op te pimpen.
Jij bent een uitzondering, Bart, met fantastische sport-topics.
Goed bijgehouden, actueel... zoals het hoort.
Maar.. moet jij in je rol als beheerder de rest ook niet aansporen daartoe? Ik denk dat je daarin echt tekort schiet (net als Amber overigens).
|
De resultaten zijn ongeveer hetzelfde als wat hier geconcludeerd is. Enkelen zijn voldoende, voor anderen is er zeker ruimte voor verbetering. AMF is destijds ook een tijdje minder online geweest in Londen, maar mijns inziens toont ze nu aan dat ze wel degelijk een goede FB is. Van Karima verwacht ik net zoiets. Je kunt toch moeilijk iemand wegdoen als FB omdat hij/zij tijdelijk problemen heeft met internet, terwijl diegene wel potentie heeft? Daar heb je FB+ en voor en beheerders die op elk forum kunnen modden.
Zeker is het de bedoeling dat FB's hun fora levendig houden. Maar je weet zelf ook dat dat lastig is. Er moet ook wel wat te schrijven of te openen zijn. Ik ben het met je eens dat fora als NNA, muziek of party wat dat aangaat beter kunnen. Maar wat moet je op de klaagcorner of L&D openen?
Probleem is ook dat ik zo 1,2,3 niet zou weten wie het beter zou doen. Al tientallen mensen hebben het geprobeerd en allemaal hebben ze gefaald. Of gefaald is een groot woord want op een uitzondering na heeft iedereen zijn stinkende best gedaan. We moeten gewoon accepteren dat dit forum een enorme impuls nodig heeft waar wij als staff helaas geen vat op hebben.
Als ik naar mezelf kijk dan ben ik inderdaad ook tevreden met mijn input op sport bijvoorbeeld, maar als beheerder heb ik het ook onderschat. Ik had verwacht dat het eenvoudiger was om een staff aan te sturen en mensen te motiveren. Daarin faal ik/heb ik gefaald. Bij de volgende ronde FB-verkiezingen stel ik mijn functie dan ook beschikbaar. Tot die tijd proberen we er nog het beste van te maken