|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Aachen TSV
|
![]()
Hoe staat het eigenlijk met het stadion, boertje? Was dat niet medio 2007 gereed?
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]()
1. Ajax
2. AZ 3. PSV 4. Feyenoord 5. FC Groningen 6. Heerenveen 7. FC Utrecht 8. FC Twente 9. Roda JC 10. Heracles Almelo 11. RKC 12. Willem II 13. ADO Den Haag 14. NEC 15. Vitesse 16. Nac Breda 17. Sparta 18. Excelsior
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. Laatst aangepast door ash-hôôle : 10 August 2006 om 20:05 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
1. Ajax
2. PSV 3. AZ 4. Feyenoord 5. Heerenveen 6. FC Utrecht 7. Groningen 8. RKC 9. Roda JC 10. FC Twente 11. Vitesse 12. NEC ![]() 13. ADO Den Haag 14. Sparta 15. Willem II 16. Nac Breda 17. Heracles 18. Excelsior
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
1. Ajax
2. AZ 3. PSV 4. Feyenoord 5. FC Groningen 6. Heerenveen 7. FC Utrecht 8. FC Twente 9. Roda JC 10. Nec 11. RKC 12. Willem II 13. ADO Den Haag 14. Heracles Almelo 15. Vitesse 16. Nac Breda 17. Sparta 18. Excelsior Dit verwacht ik als eindstand al ben ik benieuwd hoe lang AZ mee gaat doen in de strijd om de titel, aangezien zij vrij veel goeie aankopen hebben gedaan. Maar ook ben ik benieuwd of PSV net zo goed gaat presteren in de competitie als vorig seizoen, en niet te vergeten wat FCGroningen dit seizoen gaat laten zien ![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Van mij hoeft dat nieuwe stadion niet hoor; het ligt nu perfect in het Zuiderpark, int hartje van Den Haag....en ze willen het bij Nootdorp dumpen (Voor de geografische analfabeten onder ons: BUITEN Den Haag).... zo ontdoe je de club van zijn typische haagse sfeertje. Heb trouwens vanavond Twente aan het werk gezien; viel me vies tegen: Boschker erg onbetrouwbaar, WAAR was de rest van de verdediging bij de 0-1? En N'Kufo zocht telkens de drukte op terwijl de flanken geen reet te doen hadden.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
1. Ajax
2. AZ 3. PSV 4. Feyenoord 5. SC Heerenveen 6. NAC Breda 7. FC Utrecht 8. FC Groningen 9. Vitesse 10. Roda JC 11. NEC Nijmegen 12. RKC Waalwijk 13. FC Twente 14. ADO Den Haag 15. Heracles Almelo 16. Willem II 17. Excelsior 18. Sparta