|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Aachen TSV
|
![]()
Het feit dat je er zo lauwtjes op reageert snap ik niet. In ieder ander zichzelf respecterend voetballand zou de hel losbreken, en onze bondscoach kan zonder pardon een hele riedel 2e rangs spelers oproepen en de beste spelers stelselmatig wegpesten. Ik snap er helemaal niets meer van. Op het EK is het: roemloos afscheid na de poules!
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
Daarnaast is het dus belachelijk dat hij niet als tweede keeper gewoon Stekelenburg heeft geselecteerd. Ook al is misschien Henk Timmer beter en heeft hij meer ervaring, maar als je het team klaar maakt voor de toekomst dan vind ik dat je voor de jonge keeper moet kiezen die zo ervaring op kan doen. Mjah.. Iedereen gaat zich steeds meer ergeren aan van Basten, totdat hij zodadelijk weer fluitend door de kwalificatie heen loopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Daar begin ik nu serieus van te balen, die landen kunnen van Basten niet onder druk zetten. ![]() |
|
![]() |
![]() |