|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Tja maar we moeten nou ook weer niet doen alsof we op dit moment beschikken over een enorme Nederlandse vijver vol topvoetballers.
|
![]() |
![]() |
#2 |
Aachen TSV
|
![]()
Van Bommel zou ik toch wel willen omschrijven als een topvoetballer.. Maarja, ik heb me erbij neergelegd dat het onder deze infantiele bondscoach niets meer wordt
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Je bedoelde dat elke naam in plaats van Van Bommel een belediging zou zijn? Ik dacht dat je vrijwel iedere naam in de selectie bestempelde als belediging
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Lid
|
![]() Citaat:
vandaag moet toch wel echt de allerslechtste wedstrijd van het nederlands elftal allertijden zijn geweest. ongelofelijk, heb me 90 minuten lang lopen ergeren
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
idd wat een draak van een wedstrijd, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
WAAAAT een dreamaaaaaasdfsdf gadverdameeeeeeeee bleeeuuuh heet bloed spatte onder mn nagels vandaan. Wordt tijd voor de ervaring en slimme geniepige spelers en niet deze meelopende brave jonges. Bommeltje , seedorf , nistelrooy en eventueel davids, wat een onzin om bommel te negeren ook al zijn vaart en sneijder geblesseerd, dit is gewoon omdat hij een hekel al hem heeft. |
![]() |
![]() |