|
|||||||
| Kunst Leuke cabaretier gezien? Of spannende expositie in een museum? Schrijf je recensie hier! Mooi verhaal, gedicht of kunstig plaatje? Deel het hier met anderen! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Lid
Geregistreerd op: 10 July 2002
Berichten: 3.210
|
Ik hoefde ook niet te huilen.. Ik vond het wel mooi! En beter dan de weduwnaar...
__________________
let's dance |
|
|
|