Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 26 August 2006, 22:26   #1
DyDy_tjn
Guest

Standaard

euhm...eyz ik ben dydy_tjn en ik ben nieuw op dit net ik kan wel iets kwijt over automutulatie euhm want namelijk ik doe et zelf en ik ben gothic het eeft niets te maken met gothic maar meestal als ge een geheim ebt zoals automutulatie (boulimia , anorexia enzo) dan is goth zijn een makkelijke manier omda te verstoppen snapte...
het is idd moeilijk om te stoppen ik doe het bijna 3 jaar en ben no ni gestop bijna in instelling kliniek gezeten en zo
als je het niet doet is het moeilijk te begrijpen
je kunt haar gwn niet helpen zelfverminking doe je meestal om redenen die je niet kunt oplossen en toch maar telkens probeert op te lossen en je bent zo danig met die dingen bezig dat je ze niet meer kunt vergeten en telkens komen er meer problemen bij tot je ontploft om het zo te zeggen en dan zoek je naar iets dan je doet vergeten en pijn is zo sterk dat je kan vergeten
zelfs als je vriendin zou stoppen dan zou ze het no doen zonder eigenlijk het te beseffen tot ze dat door heeft dan begint ze trug op nieuw ik kan alleen raad geven gothic mensen die zijn ni graag in contact met hulpverleners en zeker ni als je zo'n probleem ebt dus ik zou gwn normaal doen en zeker ni naar een dokters gaan :s zo kan je je vriendschap mss kwijtspelen
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels