|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik zitmet een groot probleem,
Ik heb sinds kort een hele knappe vriend, Toen ik hem voor 't eerst zag was hij een hele toffe en ik voelde me aangetrokken,dus het klikte al meteen! toen ik een paar dagen later weer had afgesproken,begon het al ![]() nu telkens ik hem zie,zegt hij altijd ik zien u graag,gij bent mijn alles, het lijkt plezant,maar dat is niet zo,ik wil met hem is prate over alledaagse dingen! weten jullie hoe ik het hem moet vertellen dat ik dat niet zo leuk vind,zonder hem te kwetsen??? ![]() Laatst aangepast door breezerK : 29 July 2006 om 20:41 |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Gewoon vertellen,
En zeggen dat je het ook niet slecht bedoeld . |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Hij heeft er meer aan dat je gewoon eerlijk tegen hem bent, en dat je ook het gevoel dat je alles tegen hem kan zeggen.
Ik zou het hem vertellen, niet op een lompe manier en tijdens een ruzie oid, maar juist als jullie leuk samen zijn. Probeer ter sprake te brengen dat jij hem ook heel erg graag ziet, maar dat je niet zo houdt van dat kleffe gedoe. |
![]() |
![]() |
#4 |
veteraan
|
![]()
is je vriendje black-phoenix ofzo ?
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Gewoon tegen hem zeggen dat je kriegel/ verlegen(wat dan ook) word van het geslijm. dat je daar niet van houd en dan over een onderwerp waar je het over wil hebben.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Mijn huidig vriendje was in het begin ook zo. altijd ik zie u graag, gij zijt alles voor mij, en altij berekes enz kopen. soms doe ie het nog hoor
en ik vind dat knap vervelend. dus zei ik tegen hem"ik wil je helemaal niet kwetsen en ik hou heel veel van je maar je verstikt me met al je cadeautjes en lief gedoe. ik zou grag hebben dat je het wat rustiger aan doet hoor want zoals nu is het heel vervelend" en toen zei die : " ow srr zo bedoelde ikt niet..." en dan gaf ik hem een zoen en een knuffel en nu doet ie het veel minder vaak.. |
![]() |