|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
het gaat om het idee erachter he... Vijfde spits van ajax die feyenoord moet redden.
![]() Maar an sich is het geen verkeerde voetballer. Hij kan zeker nuttig zijn en zijn waarde hebben. Moet Feyenoord inderdaad wel op 442 overstappen. Buys is overigens ook een typische 442-voetballer.
![]() |
#2 |
Aachen TSV
|
![]()
Buys vind ik een goede aankoop trouwens.
Verder vind ik Kluivert een wan-aankoop. Die zoveelse Zuid-Amerikaan wordt afwachten en Krompkamp moet eerst weer eens in zijn ritme komen. Ramzi, tja.. Ik heb geen idee wat ik daarvan moet denken. Ik zou hem graag nu al neersabelen, maar laat maar eens wat zien eerst.. ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ik vind dat PSV met deze drie aankopen vol vertrouwen de CL in kan gaan.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Aachen TSV
|
![]()
Een lastig talent, is dat nu net niet precies hetgene waarmee Ronald Koeman niet kan omgaan?
Ik vind het voetbal van Roda tot nog toe best te pruimen overigens. Kansen zat, alleen ze gaan er (nog) niet in. Maar zeker tegen ADO Den Haag was het allemaal best leuk. Excelsior-uit heb ik niet gezien. Ramzi is gekocht (het moest er nog bij komen, NOG een speler van AZ huren, dan had ik mijn SCC meteen ingeleverd), maar ik heb het idee dat hij over de top is. Maarja, we zullen zien.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Aachen TSV
|
![]()
Vond jij zijn goals dan getuigen van hoogstaande kwaliteit?! Buiten die 2 goals heb ik Roda eerlijk gezegd weinig oogstrelends zien doen. Twente trouwens ook niet. Gewoon een erg slechte wedstrijd die alleen spannend was voor de betrokkenen..
![]() |
![]() |