|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Hoe oud ben je?! Emo.. Echt waar hoor, mijn god! Wat heeft iedereen met die vreselijke hype tegenwoordig? Als emo gasten met elkaar zoenen is 't " kei sexy " en als een homo stelletje dat doet niet. Ik zie 't verschil niet eens ![]() Mijn type jongen {tevens ook mijn vriendje, 9 maanden ![]() Innerlijk ; Spontaan Gevoelig Uit zijn gevoelens Spontane ideeen om iets leuks te doen Mij lief behandelen Betrouwbaar Knuffelbaar Goed zoenen Goed in bed ![]() Grappig Uiterlijk ; Lang, donkerbruin krullend haar Heeeeeeeeeeeerlijke buik ![]() Mooie groene ogen & mooie mond Kop groter als mij { liever niet meer ;p maar zal ik niet tegen kunnen houden } Fantastische kledingstijl ![]() Verder heeft ie nog geweldig pluspunt ; speelt elektrisch & akoustisch gitaar, en elektrisch spelende in een band ![]() |
|
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() En ik heb een hekel aan aanstellers en mensen die de hele tijd over zichzelf aan het zeiken zijn. Laatst aangepast door Eamonn : 2 October 2006 om 16:47 |
|
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Dat haar is wel grappig, bij HEEL sommige staat 't, bij vele vind ik het gay. Kleding vind ik niet geweldig. Meisje dat eerst mijn vriendin was, totdat ze verandere van lief naar aanstellerig en emo, die kom ik heel de tijd tegen en loopt me af te zeiken -,- kei leuk joh. Maar ach ![]() |
|