|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Wist je dat:
Ze een studie hebben gedaan naar intelligentie op een universiteit? Ze hebben studenten daar in drie groepen verdeelt: - De lelijke - De middelmatige - De knappe Wat bleek? Dat de knappe mensen slimmer waren dan de lelijke en middelmatige, omdat ze sociaal meer ontwikkeld zijn. Hoe dat komt? Al van jongs af aan krijgen ze meer aandacht dan een wat minder mooi kind. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banned
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Verder heb ik er al globaal iets over gelezen in de andere collegeboeken, maar daar heb ik enkel doorheen gebladerd omdat we die boeken pas over een paar maanden nodig hebben. Edit: Wel kut trouwens: Ben je lelijk, word je ook gelijk dom omdat men niet met je om wil gaan ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
En verder, ik erger me soms wel aan die dozen en soms is ook leuk om ze belachelijk te maken. Maar aan de andere kant moeten ze gewoon lekker doen wat ze zelf willen. Zij vinden dat leuk en horen bij de ene groep, iemand anders draagt graag overzeas en hoort bij een andere groep. Ze zijn toch allemaal hetzelfde. |
|
![]() |