|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Super Lid
|
![]()
Das kloten! Ik zou hem slaan
![]() Onze buren zijn eigelijk anders erg.. die willen onze hond af gaan schieten als die nog 1 keer achter hun hond aan zit ![]()
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Hij maakt je wakker om 8 uur. Moet je x als je 's morgen opstaat kei hard metal opzetten.
het is vergelijkbaar ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ja?
|
![]()
Onder ons (woon in een flat dus) woont een buitenlands gezin, en vaak genoeg hoor je ze keihard schreeuwen tegen hun zoontje. Zelfs hun gammela gam gebed horen wij in onze huiskamer. Dat zij dat geloof hebben moeten ze zelf weten,maar daar motten ze ons niet mee lastig vallen. Sowieso zijn ze ook echt super onbeleefd. ze laten hun troep overal op het trappenhuis slingeren, lachen niet, zeggen je nooit gedag ook al zeg je hun wel gedag etc etc etc.
![]() Verder heb ik ook zo vaak ruzie met andere domme buren als ze mijn hond willen aanrijden of er commentaar op hebben. ![]() Achterlijke mensen. ![]()
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
Mijn buren zijn zooo leuk
![]() Heb een x een gebruikte condoom in mn tuin teruggevonden, de politie staat minstens 1 keer per week bij ze voor de deur, het zijn 3 vervelende jongens van 17, 21 en 25 en hun rijke sletterige moeder heeft elke week een ander suikeroompje. GTST is er niks bij. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Heb zowiezo al hekel aan GTST. |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Die acteren nog slechter dan de acteurs van GTST(Wist ook niet dat dat mogelijk was ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Lol =P ik was gister bij vriendin en ze moest GTST kijken. Serieus, wat erg dat iemand doodgeschoten was en dat een meisje haar vriend niet meer vertrouwde.
Dood normale zaak hoor ![]() |
![]() |