|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#51 |
Guest
|
![]()
ik vergeet niks
|
![]() |
![]() |
#52 |
Super Lid
|
![]()
wel dat bush op een onmeunig groot plaatje staat.
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Guest
|
![]()
onmeunig
|
![]() |
![]() |
#54 |
Banned
|
![]()
z'n honger
Laatst aangepast door Pakspul : 8 November 2006 om 15:56 Reden: Als ik naar me buurvrouw kijk krijg ik zelfs al honger van :[ ik vreet zelfs nog een rat op als het moet |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Guest
|
![]()
Eet dan iets...
Laatst aangepast door Dunja : 8 November 2006 om 16:03 Reden: Niet mijn rat! :[ |
![]() |
![]() |
#56 |
Lid
|
![]() Laatst aangepast door Prestige : 8 November 2006 om 16:12 Reden: hihihiihihiihihihihihiiii |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Guest
|
![]()
Niet bij mij.
![]() Laatst aangepast door Dunja : 8 November 2006 om 18:46 Reden: Bedoel je daar iets (gemeens) mee? |
![]() |
![]() |
#58 |
pudiecat
|
![]()
zuurkool met worsdtdt
zuurkool ≠ koolzuur Dat je het weet. Laatst aangepast door frox : 8 November 2006 om 19:26 Reden: maar eigelijk heb ik toch liever gewoon boer'nkool met een dikke gerookte rookworst ernaast |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Super Lid
|
![]()
hutspot
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. Laatst aangepast door ash-hôôle : 8 November 2006 om 19:37 Reden: maar ik had liever pizza ofzo gehad |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Bianca
|
![]()
pizza
![]()
http://juf-bianca.blogspot.com - Als je loslaat heb je twee handen vrij - - Verander vastbesloten van mening - Laatst aangepast door chica : 8 November 2006 om 19:39 Reden: Ik heb vanavond zuurkool gegeten, dat is best te eten:+ |
![]() |
![]() |
![]() |
#61 |
Super Lid
|
![]()
ja pizza
![]()
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. Laatst aangepast door ash-hôôle : 8 November 2006 om 19:43 Reden: maar bij gebrek aan beter zelf geprobeerd wentelteefjes te maken wat niet lukte en nou zijn ze zwart en blubberig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Bianca
|
![]()
mozarella
![]()
http://juf-bianca.blogspot.com - Als je loslaat heb je twee handen vrij - - Verander vastbesloten van mening - Laatst aangepast door chica : 8 November 2006 om 19:44 Reden: Ik heb nog nooit wentelteefjes gegeten:$ |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Super Lid
|
![]()
wil je het recept?
![]()
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. Laatst aangepast door ash-hôôle : 8 November 2006 om 19:46 Reden: moet je even http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=60344 daar kijken |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Bianca
|
![]()
http://juf-bianca.blogspot.com - Als je loslaat heb je twee handen vrij - - Verander vastbesloten van mening - Laatst aangepast door chica : 8 November 2006 om 19:50 Reden: het smaakt toch niet naar poffertjes ofzo he? |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Super Lid
|
![]()
nee, het is lekkerder
![]()
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. Laatst aangepast door ash-hôôle : 8 November 2006 om 19:51 Reden: als je kunt bakken tenminste ;) |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Guest
|
![]()
ik eet sjips
Laatst aangepast door Babydress : 9 November 2006 om 14:18 Reden: jij lekker niet he :D:D:D nananananananana :$ |
![]() |
![]() |
#67 |
Guest
|
![]()
Ik eet geen chips.
![]() Laatst aangepast door Dunja : 9 November 2006 om 15:31 Reden: We hebben het niet. Maar ik heb wel een snoepverzameling! Jumjum! :D |
![]() |
![]() |
#68 |
architect of life
|
![]()
Oh.
bombing for peace is like fucking for virginity beauty booty killerqueen Laatst aangepast door thali : 9 November 2006 om 18:42 Reden: Omdat ik gisteren aangevallen ben door katten, tegen een deur gelopen ben en vandaag bijna tegen een paaltje ben gereden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Lid
|
![]()
ik heb ook honger
Laatst aangepast door AmbyPur : 9 November 2006 om 20:56 Reden: en daarom komt de wijn 10 keer zo hard aan :( |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Amsterdam Original
|
![]()
tiskempi.nl ya'll
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4 But the IV that leads to the funeral floor Laatst aangepast door Banaan : 9 November 2006 om 21:00 Reden: Appaman.nl |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Lid
|
![]()
tiskampie !
Laatst aangepast door AmbyPur : 9 November 2006 om 21:08 Reden: teun ik heb nog steeds een foto van je 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Amsterdam Original
|
![]()
oh?
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4 But the IV that leads to the funeral floor Laatst aangepast door Banaan : 9 November 2006 om 21:09 Reden: pm me dr over anders sterf je op teunische manieren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Lid
|
![]()
haha
Laatst aangepast door AmbyPur : 9 November 2006 om 21:27 Reden: grapjas |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Amsterdam Original
|
![]()
grapjas
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4 But the IV that leads to the funeral floor Laatst aangepast door Banaan : 9 November 2006 om 21:32 Reden: haha |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
pudiecat
|
![]()
schoenmaker,
zuurkool ≠ koolzuur Dat je het weet. Laatst aangepast door frox : 9 November 2006 om 21:41 Reden: houdt u ook zo van bananan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Lid
|
![]()
ik ben mezelf niet
Laatst aangepast door AmbyPur : 9 November 2006 om 21:43 Reden: of al die jaren nooit geweest ik ben de schoenmaker bij de verkeerde leest :( |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Guest
|
![]()
Wie ben je dan?
![]() Laatst aangepast door Dunja : 10 November 2006 om 14:13 Reden: Ik verveel me. *Ongeïntereseerd* |
![]() |