|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
IK vind, bij het volgende spel, is het leuk als de weerwolven ook niet van elkaar weten wie wolven zijn! Zo blijft het spannend en dan is het voor de wolven zelf ook gokken.
Ik, als spelleider, vind dat ik jullie wat meer op het rechte pad moet brengen. Jullie turen nu het duister in terwijl de wolven al vanaf het begin weten wie dorpjes zijn. Redelijk oneerlijk. Sorry als ik nu de regels inga ofzo. ![]() |
![]() |
#2 | |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]() Citaat:
Hou je gewoon aan de regels, het is echt wel een leuk spel als je het eenmaal door hebt! Als spelleider moet je objectief zijn. ![]() En dat het spel echt wel leuk kan zijn, weet ik wel zeker, dat is op andere fora ook zo. Als je het spel niet leuk vindt, doe je gewoon niet mee. Simpel toch?
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Doe gewoon rustig, en ik ben wel objectief maar MIJ lijkt het zo leuker. En als ik niet goed genoeg ben voor Spelleider en als ik ook niet kan zeggen wat ik denk, had je gewoon weer in je up spelleider moeten zijn. ![]() |
|
![]() |
#4 | |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]() Citaat:
Maar ik bedoel dat je als spelleider geen tips moet geven. Het is als dorpelingen best mogelijk om te winnen, misschien met een beetje geluk, maar dat geldt voor elk spel. Je bent wél goed genoeg om spelleider te zijn, en je kan gerust zeggen wat je denkt... Maar ga geen hints geven ofzo, dan wordt het (naar mijn mening) gewoon zoveel minder leuk. Op s.com is het al een hele tijd dezelfde spelleider, die er erg streng op is geen hints te geven. Toch zijn de dorpelingen daar al geregeld gewonnen, is het spel daar erg leuk én is het daar superpopulair. Zo kan het dus ook. ![]()