|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Aachen TSV
|
![]()
Haha, volgens mij krijg je zo'n broek dan helemaal niet om je kont. In ieder geval moet je dan niet bukken o.i.d. Lijkt me trouwens niet echt stijlvol te staan. AMF, post eens een pic van jou in een skinny broek!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() however, ik vind die van het plaatje van prestige niet zo leuk, mijne is donkerder ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Aachen TSV
|
![]()
Als het goed is staan die nu op het mannenforum, zal ff kijken
![]() Edit: inderdaad --> Ontopic: Zwarte sokken blauwe boxer Zwart ondershirt Blauwe pall mall spijkerbroek zwarte replay-trui ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. Laatst aangepast door Henkus : 15 November 2006 om 23:49 Reden: foto's uit privéfora zijn niet voor andere fora... |
![]() |
![]() |