Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Gezondheid & Lifestyle
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven.

Antwoord

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 3 stemmen, 4,67 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 15 November 2006, 14:06   #1
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP Bekijk Bericht
ik zie alweer schrikbeelden van veel te mollige mensen die dat aan gaan trekken.
Haha, volgens mij krijg je zo'n broek dan helemaal niet om je kont. In ieder geval moet je dan niet bukken o.i.d. Lijkt me trouwens niet echt stijlvol te staan. AMF, post eens een pic van jou in een skinny broek!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2006, 21:41   #2
AMF
Super Lid

AMF's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door bartje518 Bekijk Bericht
Haha, volgens mij krijg je zo'n broek dan helemaal niet om je kont. In ieder geval moet je dan niet bukken o.i.d. Lijkt me trouwens niet echt stijlvol te staan. AMF, post eens een pic van jou in een skinny broek!
volgens mij heeft er een online gestaan van toen het meidenforum openbaar was want ik had em aan tijdens de meidenmeeting

however, ik vind die van het plaatje van prestige niet zo leuk, mijne is donkerder en ik vind ze leuker staan met all stars, platte ballerinaschoentjes of in laarzen
Oud 15 November 2006, 23:36   #3
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Als het goed is staan die nu op het mannenforum, zal ff kijken

Edit: inderdaad -->

Ontopic:

Zwarte sokken
blauwe boxer
Zwart ondershirt
Blauwe pall mall spijkerbroek
zwarte replay-trui

FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..

Laatst aangepast door Henkus : 15 November 2006 om 23:49 Reden: foto's uit privéfora zijn niet voor andere fora...
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels