|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
hey
nou ik zou zeggen leer hem eerst een beetje kennen het kan zijn dat hij zegt 'nog niet' omdat hij je wel leuk vind maar ook omdat hij misschien wil opscheppen of weet ik veel. hij is tenslotte wel 20 dus misschien wil hij al snel dingen die jij niet wilt aangezien je net zelf zegt dat je beetje achterloopt qua ervaring ( wat trouwens echt niet erg is ) dus gewoon die jongen leren kennen vraag misschien of hij zin heeft wat leuks te doen en kijken wat voor jongen het is! succes ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
hé =) ,, ooh 'k vind het altijd zoo leuk als ik iemand leuk vind en het merk dat hij mij ook leuk vind
![]() maarjah ik zou gewoon eerst een paar keer iets met hem afspreken (iets drinken na het sporten ofzo). De rest komt vanzelf wel,, succes ![]() auf wiedersehen x |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
nu snappek het helemaal niemeer! nu doet hij al een week alsof hij nooit iets heeft gezegd. echt negeren doet hij niet maar dat is het dan ook. hij vertelde me doodleuk dat hij had afgesproken met een meisje (uiteindelijk is het wel niets geworden hoor) en hij was over haar zo bezig van dat ze zo knap was en helemaal zijn type. kvraag me af of hij nu niet door heeft dat ik dat niet leuk vind dat hij dat vertelt ofwel is hij gewoon smerig bezig en probeert zo van me af te geraken. dan kwam er een meisje binnen en begon hij dat dat ooit zijn 'crush' was geweest. ksnap dat niet, vooral omdat hij de week daarvoor nog tegen mijn moeder heeft gezegd dat hij iets met me wil. wat moet ik daar nu van denken?
|
![]() |