|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]()
Babydress stopt met Spelleider-zijn.
Ik heb nu ook niet echt (beter gezegd: echt niet) tijd om me erop te storten, nuja, ik heb wel tijd om de stemmen te tellen enzo, daar kruipt niet zoveel tijd in. Maar het verhaal schrijven is moeilijk. Daarom de vraag: Is er iemand die dit spel nog Spelleider wilt zijn? Of zelfs maar alleen een verhaal schrijven? Ik kan het spel wel voortdoen, maar als er niemand de verhalen wilt schrijven, zal het deze keer zonder verhaal zijn vrees ik. En dan vinden we tegen het volgende spel wel iemand. Als er iemand kandidaat is, zeg het dan ajb even. ![]()
#2 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() Kunnen we niet beter opnieuw beginnen met het spel?
![]() |
#3 | |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]() Citaat:
![]() En ik zou het spijtig vinden om wéér een nieuw spel te beginnen. ![]()
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Oja, DarkAngel: blijf je niet gewoon meedoen?
![]() |
![]() |
#5 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Maar het zou wel fijn zijn voor de voortgang van het spel en voor de deelnemers als de uitslag er iedere keer redelijk op tijd is. En dat lukt jou door je drukte helaas niet, dus ik denk dat het geen kwaad kan als er in deze versie iemand je komt mee helpen. Toch?
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() En daarom zou ik het ook erg goed vinden als AMF de verhaaltjes zou willen schrijven. ![]() |
|