|
|||||||
| Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#14 |
|
Lid
|
Ik heb het spel ook in mijn bezit.
En ik vind het erg moeilijk =D of ik kan er gewoon geen moer van. ik heb de xbox360 versie.
__________________
skeflau! |
|
|
|