|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Bianca
|
![]()
Ik ook.. Anders krijg je weer die reacties: oh zie je wel, weer een buitenlander.
Maar weet je wat het is, als het een blanke is wordt dat vaak niet eens vermeld. Dus krijg je speculaties: het was vast een marrokaan/turk/etc whatever. En Bart, vreemd, ik zag het ook al, maar ik denk dat ze het al druk genoeg hadden vandaag en daar echt geen seconde aan gedacht hebben..
![]() |
#2 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
afschuwelijk dat er op het internet al meteen verwacht wordt dat het een buitenlander is, hoe durf je. :\
![]() |
![]() |
#3 | |
Bianca
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik bedoelde dat als er in de media niet gezegd wordt van welk ras/geloof de verdachte/dader was, er dan door veel mensen vaak gedacht wordt dat het een buitenlander was. Als een dader de nederlandse nationaliteit heeft, wordt dit vaak niet vermeld. Terwijl het bij een allochtoon wel vermeld wordt van welke nationaliteit diegene was. Dat vind ik raar, dan gaan mensen dus ook bij de nederlanders, waarvan niet vermeld wordt dat het een nederlander was, denken dat het een buitenlander was.
http://juf-bianca.blogspot.com - Als je loslaat heb je twee handen vrij - - Verander vastbesloten van mening - Laatst aangepast door chica : 1 December 2006 om 20:00 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
heel toevallig was het natuurlijk wel een buitenlander
|
![]() |
![]() |