Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Archief > Archief > Actualiteiten > Verkiezingen 2006
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Verkiezingen 2006 Wie wordt de grootste partij? Mag jij al stemmen? Of waar zou je op gestemd hebben en waarom? Bespreek het hier!

Antwoord

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 3 December 2006, 19:49   #1
Chrizlybeer
Beheerder

Chrizlybeer's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door bartje518 Bekijk Bericht
Antiterrorisme: laat met niet lachen. Alsof Balkenende's kabinet aanslagen weet te voorkomen. Stoer hoor, met een heel leger sluipschutters in Den Haag wat schooiers oppakken, maar wanneer er iemand het in zijn bol heeft dan is de regering wel de laatste die dat weet te verijdelen. Mijns inziens hebben we alleenmaar geluk gehad dat er nog niemand ons land heeft uitgekozen voor een aanslag.
Dat je er niets van gemerkt hebt wil niet zeggen dat het anders niet was gebeurt...
Dat is nu een nadeel van preventie, je weet niet of het gewerkt heeft.
net als de griepprik, als je een griepprik haalt weet je niet of je wel de griep had gehad als je er geen had genomen...

En even voor de duidelijk 100% balkenende, die bos hangt me echt de keel uit. Stompzinnig kinderlijk ventje
Oud 4 December 2006, 16:36   #2
Iessie
Stopwoordjesverslaafde

Iessie's Avatar

Standaard

Balkenende, omdat hij op mij veel serieuzer overkomt dan Bos. Ik vertrouw Bos niet op de een of andere manier. Verder ben ik ook rechts, dus tsja dan kies je al sowieso eerder voor Balkenende.

Berichting Regels