Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 11 December 2006, 22:25   #11
biffyclyro
Lid

biffyclyro's Avatar

Standaard

wel fijn dat babydress en ik zulke goeie vriendinnetjes zijn
hmm ik post toch mijn eerder geschreven verhaal. moet wel nog nadenken of het allemaal nog wel klopt :/ Zeker nu baby niet de ziener blijkt te zijn.
hoop dat de rest ook voor morgen 17u zijn en haar verhaaltjes met mij deelt en dat we een goede beslissing kunnen maken.
Ik denk wel dat men ervan overtuigd is dat amber écht een wolf is, dus ik denk dat we op haar moeten stemmen. Ik wacht wel even af wat de rest zegt, al is er niet veel meer over.....

Over Dunja weet ik het nog niet zo zeker. Aan de dorpelingkant heeft ze op pagina 5 al gezegd dat ze stevie verdacht vond. De afgelopen stemronde zei ze óók dat ze op stevie ging stemmen; zgn. omdat hij meeliep met de rest. Zoiets is in zo'n belangrijke stemronde, als je een weerwolf bent, niet slim om te zeggen; want als iemand zegt al te hebben gestemd, gaan de dorpelingen sneller overstag om óók op diegene te stemmen! Dat zou een belangrijke aanwijzing kunnen zijn dat dunja géén wolf is. Ze noemt uiteindelijk ook de 2 hoofdverdachten (stevie en amby) als weerwolven.. Ook niet echt handig als je het doet om de aandacht van jezelf af te leiden, want stevie is er wel uitgeflikkerd en als ze een wolf is wil je toch graag zoveel mogelijk wolfjes over houden
Aan de wolfjeskant heeft ze al een paar keer gezegd dat ze een bepaald iemand ging stemmen zonder een bepaalde reden ervoor aan te geven. (Nou doen anderen dat ook en hoeft het niet veel te zeggen…) Verder heeft ze op die pag. 5 wel gezègd dat ze stevie verdacht vond, maar ze stemde zgn. mee op sanne. Ze noemde Amber helemaal niet in haar verhaal. (Nou heb ik dus ook op Sanne gestemd, maar heb eerder ook wel gezegd dat ik Amber ook nog wel een weerwolf zag zijn). Niemand vond míj verdacht (dus ook de weerwolven), dus het kan natuurlijk ook zo zijn dat de weerwolven ook hadden afgesproken dat ze net zouden doen alsof stevie een beetje verdacht was en amby ook, maar dat ze nooit zouden zeggen op ze te stemmen. Want: als je ‘echte’ verdachten aanwijst als verdacht en de niet-verdachten ook aanwijst als niet-verdacht, word je eerder als dorpeling gezien. Best slim bedacht is dat.

Dit zien we ook terug bij Amber. Die indruk krijg ik nu ik het hele topic doorlees. steve noemt haar verdacht (zie vorige alinea over die eventuele afspraak). Verder zegt ze dan wel niet zeker te zijn over steve en dunja, maar vervolgens zegt ze tyskie niet te vertrouwen, terwijl hij de enige is die ik het HELE topic al had vertrouwd (en logisch). Verder probeert ze sowieso iedereen verdacht te maken, want ook al zegt ze mij te vertrouwen en steve te verdenken, ze roept daarna dat ze eerder niet op haar gevoel heeft kunnen vertrouwen waarmee ze dus eigenlijk zegt dat ik een weerwolf ben en steve NIET.
Bij Amber zie je ook dat ze een keer Dunja als wolf mogelijk wolf aanwees. Maar dat ze nadrukkelijk er bij zei dat ze twijfelde (deze opmerking komt van ons aller tovenaar ).

Verder denk ik dat we het erover eens zijn dat sander géén wolf is. Ik was ervan overtuigd dat Babydress de zienster was. Dus over deze 2 weet ik het nu niet meer zo zeker. Het zal wel zo zijn dat sander TOCH de ziener is. Dat hoop ik tenminste!
Als je kijkt naar Sander en Babydress, waarvan babydress zeker een dorpeling is en sander hoogstwaarschijnlijk ook, zouden jullie ook moeten weten dat ik óók geen wolf ben: ze zeggen zeker te weten dat ik er geen ben (allebei meerdere keren) en ík ga er iig wel vanuit dat sander toch de ziener is en dus ook écht zeker weet dat ik GEEN WOLF ben. (daarnaast roep ik nog maar eens dat ik al had gezegd dat volgens mij frox en impressions geen wolven waren, en dat ik overduidelijk het hele topic tyskie al had vertrouwd, en dat die verkeerde keuzes die ik tijdens de stemrondes had gemaakt een menselijke fout waren!). Als jullie nog steeds niet overtuigd zijn van het feit dat ik een dorpeling ben, geef ik het op. Ik heb me het hele spel lopen verdedigen, heb een aantal goede opmerkingen en een aantal foute gemaakt, maar heb iig HEELVEEL gepost met oprechte verdenkingen J jullie zien maar wat je ermee doet dan hè?

Ik heb saarah nooit als verdacht aangewezen, omdat ik het gevoel heb dat ze net zoals sander, tyskie en ik altijd oprecht is geweest in haar theorieën en daar ook goede argumenten voor heeft gegeven. Ze heeft ook het hele topic veel gepost. En toen iemand riep dat óf ik óf saarah een wolf zou moeten zijn, zei ik natuurlijk in een reflex dat saarah dan de wolf is (want: ik wil het spel winnen als dorpeling). Eigenlijk had saarah precies dezelfde reactie als ik (want: zij wil ook het spel winnen! Ofwel als wolf ofwel als dorpeling). MAAR ik weet van mezelf dat ik een dorpeling ben dus ik heb makkelijk praten en kan alsnog niks zeggen over saarah.. echter, ik vertrouw haar meer dan dat ik dunja vertrouw.

Berichting Regels