|
Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Super Lid
|
![]()
Ik wil niet op Impressions stemmen want daar wil ik nog mond-op-mond beademing van!
![]() ![]()
![]() |
#2 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]()
Goh, nu heb ik ook nog geen theoriën hoor. Die komen nog wel... Maar in dit deel van het spel is er nog niet zoveel te zeggen.
![]() Ik vind anneke01 wel een goeie keuze ![]()
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
ik vindt het eerder verdacht dat je recht op mij mikt. Dus de kans is groot dat jij een wolf bent en alle eerste stemmen naar mijn naam probeert te krijgen. zodat de rest volgt en jij je zin hebt...
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Maar je redenering snijdt niet echt hout vind ik, want IEDEREEN wil in het spel blijven, dus wil dat een ander eruit gaat. Dus als iemand alle stemmen nu naar jou probeert te krijgen, hoeft dat in deze 1e ronde toch helemaal niet te betekenen dat iemand een weerwolf zou zijn? Er moet gewoon geen gelijkspel komen, dus we kunnen als dorpelingen maar beter dezelfde keuze maken ![]() Dat wil natuurlijk zekerrr niet zeggen dat Saarah geen weerwolf kan zijn hoor (!), dat kan heel goed, maar niet OMDAT ze jou er uit wil hebben. En over dat je niet zo actief was het vorige spel: ook al word je er uit geknikkerd in de eerste ronde, dan kun je toch alsnog blijven meedenken? Zodat de dorpelingen winnen? Dan heb jij toch ook gewonnen als dorpeling, ook al ben je dood. Dat deed je niet... (Ik voel me nu wel een beetje bijdehand omdat ik zelf maar voor de eerste keer meedoe haha, maar ik doe niet voor niets mee nu toch ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Lid
|
![]() Citaat:
of je nou voor het eerst of voor de tigste keer meedoet, juist cool als je lekker veel post en meedenkt! ![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]() Citaat:
![]()
** You're pulling me close, I just say no... I say I don't like it, but you know I'm a liar... 'Cause when we kiss, oooh, fire! ** Laatst aangepast door Saarah : 17 December 2006 om 14:17 |
|
![]() |
![]() |