|
|||||||
| Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 | |
|
pudiecat
|
Stevie:
Krijg ik niet echt hoogte van ![]() Prestige: post weinig, en niet echt posts waaruit je iets op kan maken, daarmee niet direct verdacht. AmbyPur: Is denk ik geen wolf of ze speelt het ten koste van de andre wolven, wat ze zelf ook al zei overigens ( zie deze post) Saarah: geen idee ![]() Impressions: post weinig, en niet echt posts waaruit je iets op kan maken, daarmee niet direct verdacht. Charmedone: post weinig, en niet echt posts waaruit je iets op kan maken, daarmee niet direct verdacht. Dunja: post vervelend weinig... doe dan niet mee heeft al 3 dagen niets gepost. ![]() edit: En als ze post maakt ze zich verdacht... zoals hierboven al een paar keer is gezegd Niemand: heeft trouwens ook zo'n neppe reactie als babydress: Citaat:
![]() AMF: post ook niet zoveel.. Bruggi: Denk niet dat ze een weerwolf is omdat zei mede hierdoor: doet wel leuk mee vind ik, ik was bang dat ze weinig zou posten. ![]() Ik denk dat ik op dunaj ga stemmen omdat ze zo weinig post... Tenzij iemand anders nog een goeie theorie komt
zuurkool ≠ koolzuur Dat je het weet. Laatst aangepast door frox : 20 December 2006 om 18:12 |
|
|
|
|