Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 22 December 2006, 20:48   #1
Dunja
Guest

Standaard

Oke mensen. Ik heb even een lijstje gemaakt van alle stemmen {waarvan ik denk dat ze hebben gestemd} voor en na biffy's opmerking dat niet iedereen had gestemd.

Rood is na de opmerking van Biffy en zwart is gewoon voor.

Frox: -Dunja-
Stevie: -Dunja-
Prestige: Dunja
AmbyPur: -Impressions-
Saarah: Dunja
Impressions: Dunja
CharmedOne: Dunja
Dunja: Impressions
Niemand: Dunja
Amf:
Bruggi: -Impressions-

Het valt me wel op dat biffy zei dat ze ongeveer 4 stemmen had, maar dat 6 mensen hadden aangegeven op wie ze stemden.

En nu verdenkingen en de posts waarin ze verklaarden op wie ze gingen stemmen.:

Frox:
Citaat:
Origineel gepost door frox Bekijk Bericht
ik ga dus toch (defi) voor Dunja
Vertrouw ik wel. Hij is vrij duidelijk over op wie hij ging stemmen. Alleen bij zijn analize van wie op wie had gestemd was hij wat onzorgvuldig.
Stevie:
Citaat:
Origineel gepost door Stevie Bekijk Bericht
o ik ben ook te laat maar ik heb net op dunja gestemd.
Niet heel erg overtuigend. Het kan zijn dat hij nog snel iets zegt, zodat hij niet verdacht wordt. Hij geeft verder hierin ook geen duidelijke reden. Maar hij is nu nog niet echt mijn hoofdgedachte.
Prestige:
Citaat:
Origineel gepost door Prestige Bekijk Bericht
Ik ben niet zo goed in theoriën, dus dat wordt hem gewoon niet voor mij.. Ik denk dat ik ook maar op Dunja ga stemmen.
Ik wil hier niet te veel aandacht aan besteden, omdat ze toch op vakantie gaat. Ik denk dat zij gewoon weer dorpie is.
AmbyPur:
Citaat:
Origineel gepost door AmbyPur Bekijk Bericht
Ik ga nu stemmen zou het niet weten maar ik ga voor impressions..... nouga ik weer dada
Tja, dit kan zo'n zelfde trucje zijn als bij Stevie. Maar ik denk toch dat zij best oprecht is.
Saarah:
Citaat:
Origineel gepost door Saarah Bekijk Bericht
Ik ga ook op Dunja stemmen..
Geeft wel duidelijk aan, maar toch met enige twijfel. Het valt mij vooral op dat ze het erg anders speelt dan vorig spel. Daarom denk ik dat ook zij geen wolfjes is. Het kan zijn dat zij een beetje heeft geobserveerd en daarna op mij heeft gestemd. Dan moet er dus nog 1 iemand overblijven die niet gestemd heeft voor biffy iets zei.
Impressions:
Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
Ik ook

Leuk dat jullie mij verdenken omdat ik zo weinig post. Ik heb geen tijd gehad om het hele spel te analyseren omdat ik in de laatste week van school zit en veel dingen moet regelen en afmaken. Dat is nu voorbij, dus nu gaan we met zijn allen de laatste wolf slachten!

Stevie:
Ik heb het gevoel dat hij riskant speelt: Omgekeerde psychologie gebruiken zodat wij denken dat hij geen wolf is. Kans om wolf te zijn.

Prestige:
Post niks -> eruit.

AmbyPur:
Zie Stevie.

Saarah:
Als spelleider heeft ze wel ervaring opgedaan met technieken van weerwolfjes. Bovendien was ze de vorige ronde ook een weerwolf en had niemand haar daar in de gaten. Ik denk dat zij ook een wolf kan zijn.

Charmedone:
Zie Prestige.

Dunja:
Zie CharmedOne

Niemand:
De neppe reactie doet mij aan Babydress denken..

AMF:
Geen idee.

Bruggi:
Ook geen idee.

Frox:
Nog geen directe reden om hem te wantrouwen.

Ik stem op Dunja.
"Met z'n allen de wolf slachten" vind ik ook erg verdacht gezegd. Dan lijdt hij dus echt de aandacht van zichzelf af. En met zijn "Post niks --> eruit" is hij ook zeer onzorgvuldig. Hij verdedigd zich alleen door te zeggen dat hij weg was en hij gaat over het algemeen alleen in op de reacties over het verhaal. Ook in deze posts zegt hij bij Bruggi 'geen idee', terwijl vrij wel iedereen Bruggi wel vertrouwd. Deze vertrouw ik echt niet en hij moet eruit.
CharmedOne:
Citaat:
Origineel gepost door CharmedOne Bekijk Bericht
Had het weer eens druk

Leuk verhaaltje weer!!

Ik ga mee met de rest, stem ook op Dunja, ik weet anders echt niet wie ik moet verdenken.. De 1e keer was het gewoon echt een gok en de 2e keer vond ik gewoon dat ze der eigen gewoon had ver****
Meeloper. Gewoon op arme Dunjaatje stemmen, hè? Nee, volgens mij doet CO net als mij gewoon mee voor de lol.
Niemand:
Citaat:
Origineel gepost door niemand Bekijk Bericht
Mijn stem gaat ook op Dunja.

Ze is vrij weinig aanwezig, als ze wat post zijn het geen intilligente (eigenlijk mag ik dat woord niet eens gebruiken, weet niet eens hoe ik het spellen moet ) posts en soms ook wel verdachte.
Dit vind ik {persoonlijk } een hele domme post. Maar ik denk dat het al duidelijk ik dat volgens mij Impressions de wolf is.
Amf: Ben ik bijna zeker van dat ze een dorpie is. Eén dorpie had namelijk nog niet gestemd en dat moet haar wel zijn.
Bruggi:
Citaat:
Origineel gepost door bruggi Bekijk Bericht
Het zou goed kunnen. Ik kan iig niemand (nee niet Niemand )betrappen op zienerig gedrag en aangezien Dunja zo afwezig was...
ik ben het zat, ik ga NU op Impressions stemmen.
Complimenten voor het goede spel en ga zo door!

Wolf: Impressions.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2006, 21:16   #2
Spelleider
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Dunja Bekijk Bericht
Het valt me wel op dat biffy zei dat ze ongeveer 4 stemmen had, maar dat 6 mensen hadden aangegeven op wie ze stemden.
Het kan zijn dat mensen van plan waren te stemmen maar nog even wachtten.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2006, 21:18   #3
Dunja
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Spelleider Bekijk Bericht
Het kan zijn dat mensen van plan waren te stemmen maar nog even wachtten.
Weet ik, maar ze zeiden dingen als: 'Ik stem op Dunja', dus ik ging ervan uit dat ze zouden stemmen.

En is het nog steeds leuk biffy? Echt leuke verhalen.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2006, 12:24   #4
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Citaat:
Rood is na de opmerking van Biffy en zwart is gewoon voor.

Frox: -Dunja-
Stevie: -Dunja-
Prestige: Dunja
AmbyPur: -Impressions-
Saarah: Dunja
Impressions: Dunja
CharmedOne: Dunja
Dunja: Impressions
Niemand: Dunja
Amf:
Bruggi: -Impressions-
Er hadden meer mensen op jou gestemd, dus de mensen die op jou hebben gestemd moeten niet gestemd hebben.. Anders zou er niet nét geen gelijkspel zijn

Citaat:
Impressions:
"Met z'n allen de wolf slachten" vind ik ook erg verdacht gezegd. Dan lijdt hij dus echt de aandacht van zichzelf af. En met zijn "Post niks --> eruit" is hij ook zeer onzorgvuldig. Hij verdedigd zich alleen door te zeggen dat hij weg was en hij gaat over het algemeen alleen in op de reacties over het verhaal. Ook in deze posts zegt hij bij Bruggi 'geen idee', terwijl vrij wel iedereen Bruggi wel vertrouwd. Deze vertrouw ik echt niet en hij moet eruit.
Wat ik net zeg.. Post ik eens een analyse, word ik nóg verdacht aangekeken. Het feit dat ik Bruggi niet vertrouw, is dat ik haar dit spel nog nooit heb zien meespelen. Ik weet dus niet hoe ze reageert. Ook post ze voor mijn gevoel weinig.

Citaat:
Wolf: Impressions.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2006, 12:37   #5
Dunja
Guest

Standaard

Citaat:
Er hadden meer mensen op jou gestemd, dus de mensen die op jou hebben gestemd moeten niet gestemd hebben.. Anders zou er niet nét geen gelijkspel zijn
Dat kan toch ook?

En als jij een wolf zou zijn, zijn er 6 voor mij en 3 voor jou.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2006, 14:19   #6
Saarah
Girls JustWannaHave Fun

Saarah's Avatar

Standaard

De analyse van Dunja lijkt op het eerste gezicht goed, anderzijds ben ik het er niet mee eens.
Ik denk niet dat Impressions wolf is. Het kán best zijn dat hij gewoon een weekend weg was! En misschien post hij niet zoveel inhoudelijk (hij heeft wél een analyse gepost...), maar dan in elk geval nog meer dan bv. Prestige.

Ik ga de volgende keer op Prestige stemmen. Ik zou jullie aanraden om niet op Impressions te stemmen.

Voor de rest zijn er niet zooo veel mensen die ik echt vertrouw. Even kijken:
1. Stevie
3. Prestige
4. AmbyPur
6. Impressions
9. Charmedone
12. Niemand
13. AMF
15. Bruggi

Impressions vertrouw ik, Stevie eigenlijk ook. AmbyPur vind ik ook niet zo verdacht, maar daar heb ik niet echt een goede reden voor. Voor de rest weet ik het niet goed. Niemand (Dennie) maakt wel een goede kans om wolf te zijn.
Ja, ik weet dat ik Impressions eerst ook wantrouwde , maar achteraf gezien is hij niet verdacht, vind ik.
Ik ga dus op Prestige stemmen, ook daar heb ik niet echt een goede reden voor, maar zij post nog véél minder inhoudelijk dan Impressions. Ik zou ook nog bereid zijn op Niemand (Dennie) te stemmen, omdat ik hem verdacht vind.
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2006, 14:22   #7
Dunja
Guest

Standaard

Citaat:
De analyse van Dunja lijkt op het eerste gezicht goed, anderzijds ben ik het er niet mee eens.
Ik denk niet dat Impressions wolf is. Het kán best zijn dat hij gewoon een weekend weg was! En misschien post hij niet zoveel inhoudelijk (hij heeft wél een analyse gepost...), maar dan in elk geval nog meer dan bv. Prestige.
Ik zeg ook niet dat hij niet een weekendje weg was. En die analyse vond ik zoiezo niet erg overtuigend. Hij zaaide ermee grotendeels verwarring, omdat hij iedereen wel verdacht.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2006, 14:29   #8
Saarah
Girls JustWannaHave Fun

Saarah's Avatar

Standaard

Citaat:
Ik zeg ook niet dat hij niet een weekendje weg was. En die analyse vond ik zoiezo niet erg overtuigend. Hij zaaide ermee grotendeels verwarring, omdat hij iedereen wel verdacht.
Misschien wel.
Toch vind ik niet dat hij zo verdacht is.
Oud 24 December 2006, 13:53   #9
bruggi
Guest

Standaard

Citaat:
Ook post ze voor mijn gevoel weinig.
Valt wel mee lijkt me zo? Ik heb behoorlijk veel gepost tot nu toe.... behalve vrijdag en zaterdag, want ik had 2 hele erge zuipfeestjes om te vieren dat de tentamens afgelopen waren, dus ik was even niet met mijn hoofd bij het Weerwolfspel .

Maargoed, doet er verder niet toe.

Ik verdenk Impressions nog altijd, maar Saarah lijkt ons op een zienerige manier duidelijk willen maken dat we niet op hem moeten stemmen. Saarah, waarom wil je op Prestige stemmen?
  Met citaat antwoorden
Oud 24 December 2006, 15:06   #10
Saarah
Girls JustWannaHave Fun

Saarah's Avatar

Standaard

Citaat:

Ik verdenk Impressions nog altijd, maar Saarah lijkt ons op een zienerige manier duidelijk willen maken dat we niet op hem moeten stemmen. Saarah, waarom wil je op Prestige stemmen?

Omdat ik Impressions niet verdacht vind, en ehm ja... Ik weet niet zo goed wie ik wél verdacht vind, en aangezien Prestige niet zoveel nuttigs post, zou ik op haar willen stemmen.
Niemand (dennie) vind ik dus ook verdacht, en op hem zou ik ook wel wil stemmen, maar dat is ook maar gewoon een gevoel...
Oud 24 December 2006, 17:27   #11
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Citaat:
Niemand (dennie) vind ik dus ook verdacht, en op hem zou ik ook wel wil stemmen, maar dat is ook maar gewoon een gevoel...
Zullen we op hem stemmen dan?
Oud 24 December 2006, 17:32   #12
bruggi
Guest

Standaard

Citaat:
Zullen we op hem stemmen dan?
Jij wil gewoon je eigen kont redden .
Ik vind Niemand helemaal niet zo verdacht eigenlijk... al is in principe natuurlijk iedereen verdacht. Maar hij heeft in mijn ogen niks gezegd wat niks voor hem is of krom is ofzo...
Ik ga er nog even nadenken op wie ik wil stemmen.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 December 2006, 17:56   #13
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Citaat:
Jij wil gewoon je eigen kont redden .
Ik vind Niemand helemaal niet zo verdacht eigenlijk... al is in principe natuurlijk iedereen verdacht. Maar hij heeft in mijn ogen niks gezegd wat niks voor hem is of krom is ofzo...
Ik ga er nog even nadenken op wie ik wil stemmen.
Nah, ik heb al gezegd dat zijn reacties mij aan Babydress doen denken. Vandaar
Antwoord

Berichting Regels