Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 24 December 2006, 18:58   #1
Babydress
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Bon Bekijk Bericht
ja wenkbrauwpiercings of neuspiercings of van die staven in je lip of kin of waar zijn ook, staat bijna niemand. Lichaamsverminking dus.
Is dat dan niet jouw mening?
Ik bedoel, de gene die dan een piercing neemt in het gezicht, die weet dan toch wel wat hij/zij doet.
Als zij het maar mooi vinden, dan is het toch goed?

Ik vind het overigens geen lichaamsverminking. en wat AMF al zei, Ik vind tattoo's (?) en piercings niet vergelijkbaar.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 December 2006, 20:46   #2
Lara-Croft
Guest

Standaard

hmmm... jullie hebben eigenlijk gelijk ... als et gaat onsteken heb ik een dik probleem... dat wel en als ik et niet meer mooi vin heb ik et voor niks laten doen (maar toch wil ik em nog steeds )
  Met citaat antwoorden
Oud 25 December 2006, 13:25   #3
Bon
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Babydress Bekijk Bericht
Is dat dan niet jouw mening?
Ik bedoel, de gene die dan een piercing neemt in het gezicht, die weet dan toch wel wat hij/zij doet.
Als zij het maar mooi vinden, dan is het toch goed?

Ik vind het overigens geen lichaamsverminking. en wat AMF al zei, Ik vind tattoo's (?) en piercings niet vergelijkbaar.
op je 14e weet je nog niet wat je doet als je een piercing neemt!
  Met citaat antwoorden
Oud 25 December 2006, 16:49   #4
Babydress
Guest

Standaard

Citaat:
op je 14e weet je nog niet wat je doet als je een piercing neemt!
Neen idd, daar heb je ook gelijk in ja. Maar jij zei dat je piercings lichaamsverminkingen vindt en ik ging dáár opin .

Anyway, ik ben het wel eens met dat stukje wat ik heb gequote.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 December 2006, 22:14   #5
Bon
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Babydress Bekijk Bericht
Neen idd, daar heb je ook gelijk in ja. Maar jij zei dat je piercings lichaamsverminkingen vindt en ik ging dáár opin .

Anyway, ik ben het wel eens met dat stukje wat ik heb gequote.
ook als je 24 bent vind ik dat lichaamsverminking, maar das een mening! Net als plastische chirurgie, ook lichaamsverminking... Maargoed, daar denkt iedereen anders over en dat mag ook!

Citaat:
Origineel gepost door Iessie Bekijk Bericht
ik had op m'n 13de ook een piercing. vonden m'n ouders geen probleem. maar ze deden wel moeilijk over een tweede oorbel, ik denk dat er een verschil zit tussen piercings die je ziet en piercings die je niet ziet. ik had een navelpiercing en die zag je natuurlijk niet regelmatig...
ik ken ook een meisje dat een wenkbrauwpiercing had en dat was gaan ontsteken, das 2 a 3 jaar geleden en je ziet t nog steeds. ik zou zeggen: wacht tot je 14de verjaardag en vraag em daarvoor
Jij kaart helemaal een mooi voorbeeld aan. Een wenkbrauwding dat gaat ontsteken, als je 14 ben en zo'n ding wilt heb je daar gewoon nog geen discipline voor, en daarbij weet je nog niet wat je wilt.

Ik denk niet dat er een verschil zit tussen piercings die je wel en niet ziet... Dus jonge meisjes mogen massaal aan de tepel- en klitpiercings, maar je mag pas oorbellen als je ouder bent?
  Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2006, 08:23   #6
Bobba
Prima

Bobba's Avatar

Standaard

Citaat:
Net als plastische chirurgie, ook lichaamsverminking... Maargoed, daar denkt iedereen anders over en dat mag ook!
Dat hoeft niet perse een verminking te zijn, bij sommige mensen zal het een hele vooruitgang zijn
Bobba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2006, 10:11   #7
AMF
Super Lid

AMF's Avatar

Standaard

Citaat:
ook als je 24 bent vind ik dat lichaamsverminking, maar das een mening! Net als plastische chirurgie, ook lichaamsverminking... Maargoed, daar denkt iedereen anders over en dat mag ook!
Beetje kort door de bocht. Het zetten van een piercing is onomkeerbaar, plastische chirurgie niet of minder (zeker niet zonder dat het zichtbaar blijft). Bovendien laten mensen piercings zetten om een hele andere reden dan dat ze plastische chirurgie laten uitvoeren.
Oud 26 December 2006, 11:46   #8
Babydress
Guest

Standaard

Citaat:
;

Citaat:
Origineel gepost door Bobba
Dat hoeft niet perse een verminking te zijn, bij sommige mensen zal het een hele vooruitgang zijn
Eens.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels