Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 January 2007, 21:38   #1
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Ik stem op insanity.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2007, 21:53   #2
AMF
Super Lid

AMF's Avatar

Standaard

Haha gaat inderdaad lekker

Ik denk dat ik met Impressions meega en op insanity stem. Mede dankzij zijn extreem intellectuele posts so far Ik verdenk frox ook, maar die voegt meer toe aan het spel dan insanity. En how about Headliner...die zie ik hier sinds zijn laatste posts over hoe het spel werkt ook niet meer (of ligt dat aan m'n jampotglazen PFP)? Aan de andere kant is hij dan waarschijnlijk ook niet een van de weerwolven, omdat hij dan actief had moeten zijn vandaag vanwege het uitbrengen van zijn stem.

Even gecheckt, Headliner is vandaag nog wel actief geweest, om 16.25 om precies te zijn, dus zou ook nog heel goed een weerwolf kunnen zijn.

Trouwens, PFP, waarom zouden we er wel vanuit moeten gaan dan dat jij een dorpeling bent..jij zou net zo goed frox verdacht kunnen maken om de aandacht van jezelf af te leiden.

Berichting Regels