|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Super Lid
|
ik vind het wel verdacht, impressions verdacht tyskie steeds, en nu is impressions dood...
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Guest
|
Citaat:
, anders wordt het echt alleen nog maar erger en winnen we nooit meer.Niemand of Ash-hoole aan de galg wat mij betreft. Samen Tyskie zwart proberen te maken... zou goed kunnen dat zij juist weerwolven zijn. Of 1 van hen, en de ander praat gewoon een beetje mee als dorpeling omdat ze niet goed nadenkt over Tyskie .
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Jij verdedigd tyskie ook op een erg sterke manier waardoor ik het gevoel krijg dat jij samen met tyskie een weerwolf bent. Dit klinkt mij beter in de oren dan de theorie die jij hebt, gezien ik van mezelf weet dat ik een dorpeling ben en ik dus niet met asshoole samen werk als wolf.
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Guest
|
Citaat:
. Als jij een weerwolf bent wil je de rest dat natuurlijk maar wat graag laten geloven. Ik verdedig Tyskie omdat ik er van overtuigd ben dat hij dorpeling is. Als achtereenvolgens Tyskie en daarna ik er uit worden gestemd kan ik je vertellen dat we dit gaan verliezen. Maar als je een dorpeling bent heb je ook geen reden om Ash-hoole te sparen, omdat ze wellicht een weerwolf is, en kan je dus misschien meegaan met mijn theorie over Tyskie en hem dus met rust laten en op Ash-hoole stemmen. Ik ben er niet zeker van dat Ash-hoole een weerwolf is maar er is een redelijke grote kans denk ik. |
|
|
|
|
#5 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
ho ho, ik vind het alleen nogal verdacht dat impressions nu dood is nadat hij tyskie had verdacht. maar dat kan ook een slimme zet van de wolven zijn, juist omdat impressions tyskie verdacht om hem dan op te eten.
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Lid
|
Citaat:
Dat dit er te dik bovenop ligt hoef ik niet uit te leggen he?
|
|
|
|
#7 | |
|
Guest
|
Citaat:
.Mededorpelingen moeten gewoon wat beter naar mij luisteren, zo stom ben ik echt niet , wat jou betreft klopte mijn theorie ook.Wat betreft je hitlist: Ash-hoole bovenaan idd. Ik ben er niet zeker van dat ze weerwolf is, maar ik verdenk haar steeds sterker. Maar met je nummer 2 en 3 ben ik het absoluut NIET eens. Waarom ik PFP niet (meer) verdenk heb ik al eerder uitgelegd. Hij heeft een grote mond maar that's it. Wat Niemand betreft: ik denk dat hij niet samenwerkt met Ash-hoole en dat hij zichzelf nu serieus voor zijn koppie slaat dat hij jou verdacht. OF Ash-hoole heeft in willen spelen op het feit dat Niemand jou (Tyskie) verdacht, waardoor ik dacht dat ze misschien samenwerkten en waardoor een aantal sukkels dachten dat jij een wolf was. OF Ash-hoole is zelf ook onschuldig, maar kleine kans. Maar Niemands excuses lijken me dus echt oprecht, ik vertrouw hem. (edit: vergat ff wat) Laatst aangepast door bruggi : 21 January 2007 om 16:11 |
|
|
|
|
#8 | |
|
Lid
|
Citaat:
Ash-Hoole: weerwolf Bruggi: dorpeling PFP: dorpeling Niemand: dorpeling Frox/ Amber/ AMF: 2 wolven en een 1 dorpeling? Ash-Hoole moet gewoon een wolf zijn, anders is het spel over. Dus ik zal zo haar posts eens op een rij gaan zetten. Ergens werd ik gesterkt in de connectie met Niemand, maar ik weet zo niet meer waar... Maar goed, het zou niet de eerste keer zijn dat ik het fout heb.
|
|