|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Waarom is het mij dan wel gelukt? Ik kan me best in de situatie inleven want ik heb een vergelijkbare situatie meegemaakt, alleen vind ik dat jij je een beetje snel bij dingen neerlegt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
jij hebt te snel een mening over een persoon die je niet ken, voor die gozer is het misschien moeilijker dan voor jou.
|
![]() |
![]() |
#3 | ||
Lid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bovendien, hij vertelt dat hij de ambitie heeft om naar school te gaan en daar is hij ook hard mee bezig. Hij helpt in het huishouden. Ik vind niet dat hij zich erbij neerlegt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Guest
|
![]() Citaat:
En ik vroeg dus al helemaal niet om medelijden... Vragen om advies en de zielepoot lopen uit te hangen zijn twee verschillende dingen. Ik legde de situatie zo goed mogelijk uit zodat er misschien nuttig advies wordt gegeven. Citaat:
Je moest 's weten hoe moeilijk het is om als 20/21-jarige zonder enig nuttige werkevervaring of nuttige diploma's/certificaten te starten. Denk 's wat breder, staar niet alleen vooruit (Een mooie term daarvoor is "Tunnel Vision") en analyseer alles wat ik gezegd heb. Als je dat doet is het allemaal heel logisch. Jij hebt waarschijnlijk al zo'n beetje je hele leven lang vrienden gehad, steun van vele anderen, terwijl ik sinds m'n 11e bijna alleen maar ben tegengewerkt en er eigenlijk alleen voor sta. Jij hebt makkelijk praten ja... |
||
![]() |
![]() |
#7 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |