|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
pudiecat
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() In mijn ogen had het ook geen zin om Bruggi op te eten want het was gewoon duidelijk dat ik de laatste weerwolf moest zijn ![]() Maar dan zou ik dus de ziener moeten zijn ![]()
![]() |
![]() |
#2 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() De ziener laten leven is de grootste fout die je als wolf kunt maken. Dorpeling volgen toch degene die hoogstwaarschijnlijk ziener is, als je hem laat leven, dan kan hij alleen maar meer informatie verzamelen. Ik vind verder nog steeds dat het geen uitgemaakte zaak was na de dood van AshHoole. Bruggi sprak Niemand en PFP gelukkig vrij. En daarmee waren er nog drie kandidaten voor twee wolven. Amby, AMF en jij. Voor mij was het iig geen zekerheid wie de wolven waren.. alleen werd het allemaal wel duidelijker toen jullie probeerden om Bruggi verdacht te maken. Dat was gewoon kansloos. Als jullie Bruggi hadden opgegeten en geprobeerd hadden om Amber verdacht te laten lijken, dan waren jullie zeker niet kansloos geweest!
![]() |