Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 28 January 2007, 11:51   #1
frox
pudiecat

frox's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Wat hebben de wolven akelig slecht gespeeld...
Het begon met Bruggi VEEL te lang laten leven (de allergrootste fout), waardoor ze ook nog de status van AMF kon opvragen. Toen kwam er een moment dat of Amber of Frox de laatste wolf moest zijn. Er was geen absolute duidelijkheid, zeker omdat Amber behoorlijk slap lulde en zich erg verdacht maakte. En dan speelt die Frox het op zo'n manier uit..
Toen het duidelijk was wie de échte ziener was () begon het ook steeds duidelijker te worden wie de wolven waren. Als laatste redmiddel hadden we, en ik ook op het eind, de ziener laten leven zodat die verdacht zou worden. Maarja dat pakte anders uit
In mijn ogen had het ook geen zin om Bruggi op te eten want het was gewoon duidelijk dat ik de laatste weerwolf moest zijn En daarnaast zei Niemand al ergens dat hij nooit op ambi zou stemmen als bruggi de ziener zou zijn. Want hij twijfelde tussen mij en Bruggi. En geen twijfels in de richting van ambi...
Maar dan zou ik dus de ziener moeten zijn En was ook wel duidelijk dat ik dat niet was... Maarja heelaas
Oud 28 January 2007, 13:57   #2
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door frox Bekijk Bericht
Toen het duidelijk was wie de échte ziener was () begon het ook steeds duidelijker te worden wie de wolven waren. Als laatste redmiddel hadden we, en ik ook op het eind, de ziener laten leven zodat die verdacht zou worden. Maarja dat pakte anders uit
En daarom vond ik het dus kansloos.
De ziener laten leven is de grootste fout die je als wolf kunt maken. Dorpeling volgen toch degene die hoogstwaarschijnlijk ziener is, als je hem laat leven, dan kan hij alleen maar meer informatie verzamelen.

Ik vind verder nog steeds dat het geen uitgemaakte zaak was na de dood van AshHoole. Bruggi sprak Niemand en PFP gelukkig vrij. En daarmee waren er nog drie kandidaten voor twee wolven. Amby, AMF en jij. Voor mij was het iig geen zekerheid wie de wolven waren.. alleen werd het allemaal wel duidelijker toen jullie probeerden om Bruggi verdacht te maken. Dat was gewoon kansloos. Als jullie Bruggi hadden opgegeten en geprobeerd hadden om Amber verdacht te laten lijken, dan waren jullie zeker niet kansloos geweest!

Berichting Regels