|
|||||||
| Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 | |||||||||
|
Banned
|
Citaat:
Greet zei tegen Job: "Vandaag heb ik nergens zin in" Later bleek dat Job schizofreem was ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
maar hier op aarde stoppen de wolken op ongeveer 12 kilometer hoogte.Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Genoeg bullshit inderdaad. ![]() Wat dacht je van dat ik geloof in de evolutie? Wtf heeft NS nou weer met geloof te maken? Laatst aangepast door Pakspul : 2 February 2007 om 15:27 |
|||||||||
|
|
|
|
#2 | ||||||||
|
Guest
|
Citaat:
Citaat:
hmmm....als ik wist waar je het over had, zou ik vereerd zijn om iets te zeggen... Citaat:
Leer eens iets dieper in een onderwerp te gaan. Citaat:
''maar uiteraad ga jij zeggen blablabla god blabla boekje maar hier op aarde stoppen de wolken op ongeveer 12 kilometer hoogte.''als ik hier het nut en de moeite in zag, had ik hierop iets nuttigs beantwoord. Citaat:
Citaat:
Dat kwam omdat er toen voornamelijk geen sanitaire voorzieningen waren en geen veelbelovend, medisch hulp. Als je hierover meer uitleg wilt, kan je het vragen. hier zie ik ook niet veel in...(wat is cynisch zijn toch geweldig )Citaat:
Citaat:
Het heeft met de evolutietheorie te maken en rangschikt de rassen, en dat is een geloof neem ik aan. Want een feit is het niet...
|
||||||||