|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Prima
|
![]()
Zo te horen begrijpen jullie er absoluut geen kut van
![]() Ik kan het zelf uitleggen of je kan het opzoeken om het EXACT te weten. Maar na mijn uitleg snap je het plaatje ook wel ![]() Als je vóór je 21e je rijbewijs haalt. Ben je verplicht 2 jaar (hoe dan ook 2 jaar, ook al ben je 20 en haal je je rijbewijs, moet je alsnog tot je 22e op de datum van het behalen van je rijbewijs) 25kW (kilowatt, een kilowatt is iets minder dan een pk, 85kw=104pk, 35kW=50pk ongeveer ![]() Dit dus over de bestaande wet. Nu over de wet die komende is, maar hier weet ik ook niet alle details vanaf. Hierbij is de bestaande wet nog steeds van toepassing. Maar is het tot je 23e 35kW, en daarna pas vol vermogen ![]() En dan voor frox; mijn gsxr HAD 104pk, 85kW, maar was die middag afgevoerd naar 25kW. Ik heb wel een stukje bij de 'tuner' door de straat gereden met volvermogen. Maar dat is echt te gek voor woorden, dan zou ik mezelf zowiezo kapot rijden zelfs zonder hulp van een onoplettende automobilist. Ik vind 25kW al behoorlijk vooruit komen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
...
|
![]() Citaat:
Lijkt me zooo chill om motor te rijden ![]() |
|
![]() |
![]() |