|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | ||||||
Banned
|
![]()
Indoctrinatie is het grootste wapen van de kerk
![]() Citaat:
Nadat ik dat las ben ik gestopt met logisch nadenken over het geloof, ik bedoel alles staat haaks op elkaar. Citaat:
![]() Citaat:
dus waarom mag ik mijn mening niet versprijden terwijl dat soort mensen gewoon wel langs de deuren mogen komen met de sprookjes van/over een oude man. Citaat:
Hoe redeneer jij? Citaat:
Citaat:
en zonet zat je nog op die site te lezen :/ in 1 zin ontkracht je nu je hele post, DAT is pas tijdverspilling. |
||||||
![]() |
![]() |
#2 | ||
aber, warum?
|
![]()
Ik observeer. Als jij uit 'Zit trouwens een paar andere artikelen te lezen, en ze hebben er serieus werk in gestoken.' kan uithalen dat ik de leer van de kerk aanvaard vind ik dat best knap. Ik zelf zou daar niet zo snel vanuit gaan bij iemand anders.
Citaat:
![]() Citaat:
Ik heb het over het 'sarcasme of koppigheid en mensen botweg vernederen'. Niet over het kennis vergaren (die site lezen), zodat ik een beter onderbouwde mening kan geven (dan wanneer ik dat niet doe).
![]() |
#3 |
Banned
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Iemand probeert in ieder geval nog een serieus verhaal tegen je te houden, maar je blijkt wederom niet in staat ook maar iets zinnigs terug te zeggen. Laatst aangepast door Ancalagon : 13 March 2007 om 20:43 |
|
![]() |
#5 | |
Banned
|
![]() Citaat:
Mijn nederige mening uiteraard |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Banned